Poppispinglorna
Sitter på jobbet, har lämnat barnen på dagis i morse. Känns så grått och trist, precis som vädret. Vore inte helt fel att ha råd att vara hemma hemmafru. Men saknas den där jätte lottvinsten. 
Sitter på jobbet, har lämnat barnen på dagis i morse. Känns så grått och trist, precis som vädret. Vore inte helt fel att ha råd att vara hemma hemmafru. Men saknas den där jätte lottvinsten. 
Vet inte om jag ska bli arg eller storgråta! I lördags gick vår förstabil sönder, bensinpumpen pajjade och bara pumpen kostar ca 2000 kr. Fredrik och en kompis ska fixa det, men väntar på att få tag på en bensinpump. Är hemma med barnen som har ögoninflammation idag och nyss ringde Fredrik på väg från jobbet, då har någon försökt stjäla andrabilen. Så han får inte ens in nyckeln i tändningslåset.
Så nu sitter vi här i Bäsna, i behov av två bilar och ingen som går att köra.
Försöker till råga på allt spara alla överflödiga pengar till bröllopet, så händer sånt här!
JAAAA! Igår kväll lagade Fredrik bilen, så nu har vi i alla fall EN fungerande bil! ![]()
Grattis Benjamin och Xander! 
Grattis Marit! 
Grattis Knastroll! 
Här har vi wippies (som vi fått via Buzzador) och tycker att det fungerar superbra! Har kopplat både skrivare och en extern hårddisk till routern/modemet och får åtkomst till dem via vårt interna trådlösa nätverk, till vilket vi också har våra tre datorer anslutna.
Har bara fått MyDemand, Storytel och Wippies än. Jo, å ett erbjudande om ett kreditkort också, eller vad det nu var. Väntar otåligt på fler. ![]()
Morrn morrn tjejer!
Sitter hemma och har tråkigt. Efter besök på akuten igår konstaterades att jag har svår magkatarr eller magsår. Så nu är det vila som gäller första dagarna. Har snart läst igenom alla bloggar och internetsidor jag kan komma på. Tänk hur det blir när man ÄNTLIGEN är hemma utan barnen, då har man supertråkigt. ![]()