Poppispinglorna
Smarties - hur hoppar man nästan fallskärm?
Smarties - hur hoppar man nästan fallskärm?
Hihi, klockren felskrivning:
"Denna kukdn upplever söndagslevernaserna bristfälliga, kompenserar en vecka."
Sur och riktigt elak DN kund som ringer och klagar på typ allt...
Hmmm... Exakt VAD är det man ska göra avgjutning av egentligen?
images.tradera.com/748/66333748_1.jpg
Nuuu är jag hemma igen!
Varit en minst sagt uppstressande dag.
Kom in 11 till sjukhuset och de började med att ta ctg. Efter kanske fem minuter så fick jag värkar, så den här gången fick vi med dem på kurvan.
Men de släppte dock efter ett tag (som vanligt). Fick ligga med ctg i en timma ungefär, och lyckades faktiskt slumra till lite.
Sen blev det UL för att titta så bebis hade det bra där inne, och det hade han. Jag hade bra med fostervatten och moderkakan såg fin ut. Bebis gillade dock inte allt tryckande och puttande, så hanbar skitsur.
Sen efter det blev det undersökning. Tappen är fortfarande 9 mm, men jag har öppnat mig 2 cm också...
Blodtrycket har börjat öka lite och jag har fortfarande +4 på lecosyter och protein.
Så nu har jag stränga order om vila, och om jag börjar må dåligt eller får huvudvärk så ska vi kontakta fl på en gång...
Så ingen bebis ännu, men det drar ihop sig...
Nån av er som vet någon som är duktig på att göra festfrisyrer, och billig?
Vi kommer ju gifta oss på en lördag, och då har inte style öppet, och jag vill inte lägga en förmögenhet på håret...
Själv har jag bf 19/9, så finns det nån rättvisa ska väl endå min unge komma först? ;)
Men han är då fet och lat precis som sin far, så han kommer inte komma ut förrens de tvingar ut honom med alla tillgängliga medel.
Nu har vi kommit hem med vår lilla prins Liam.
Född 20/9 19.35, 51 cm lång och 3580 gram tung efter 26 timmars aktivt (klockat) värkarbete. (hade värkar säkert ett dygn mer, men inte klockade)
Han är otroligt snäll och tillfreds med tillvaron, men HATAR att vara naken...Låter som om vi håller på och slår ihjäl honom när det är dags för blöjbyte.
Lilla Liam har nu hunnit bli 16 dagar gammal, helt sjukt vad fort tiden går!
Hinner ingenting förutom att amma och byta blöjor känns det som, men det gör ingenting. Han är så snäll och fin så.
Jag har uppdaterat min förlossningsberättelse om nån vill läsa...