Inlägg från: bebis08 |Visa alla inlägg
  • bebis08

Poppispinglorna

smarties skrev 2008-09-22 17:31:14 följande:
    Åh, karln ska till tippen snart, gissa om jag har samlat ihop grejor han ska slänga :DAlla våra glas, alla döda blommor, gamla leksaker som ingen leker med, nu ska han få ångra att han ens erbjöd sig att åka dit :D
    Ååå han kan få komma och hämta ett lass här oxå
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • bebis08
    smarties skrev 2008-09-22 20:39:34 följande:
    Knastroll med bebis och karl! :)www.dt.se/nyfodda/
    Så fina!
    Jag vill oxå ha beeeeeeeeebiiiiiiiiiiiiis nuuuuuuuuuuuuuu!
  • bebis08
    smarties skrev 2008-09-23 09:08:55 följande:
    Åh, nu när jag lämnade barnen fick jag deras fotografier som de tog häromveckan, på dom själva, syskonkort och klasskort.1154 för alla kort...tror jag bara väljer ut de stora och sen klassfotona..guud så dyrt.
    Gör som "alla andra"....
    Scanna in dem och skicka tillbaka.....

Det ÄR jättedyrt med skolkort!
    Vi köper katalogerna så de har kvar.
    Sen älskar jag ju att fota så det blir nog egna bilder på ungarna till julklappar åt mor o farföräldrar
  • bebis08
    smarties skrev 2008-09-23 09:14:13 följande:
    Haha ja, så gjorde jag förra året. Sen förstorade jag upp till dom som ville ha. Blev billigt och bra :)Men att dom är så duktiga på att fota, ungarna ser aldrig så här glada ut när jag försöker fota dom, och syskonkortet, dom fick dom att sitta bredvid varandra, bara det är en bedrift :D
    Ja visst är de duktiga - ibland...
    Förra året var våra bilder urdåliga!!!!!
    Årets har vi inte fått än...
  • bebis08
    Nirnaeth skrev 2008-09-23 14:36:04 följande:
     Såna knäppar gillas! Det får dom gärna få oftare tycker jag. Sist min karl fick en snilleblixt, då sa han en morgon: Nää, ta å klä på dig nu så sticker vi till Ikea och köper kök!Han hann knappt avsluta meningen förrän jag stog påklädd och klar nere vid bilen Tänk om han var lika entusiastisk över mina ideér?
    Men hallå?!
    Din karl behöver ta ett snack med min karl
  • bebis08
    Nirnaeth skrev 2008-09-23 14:42:30 följande:
    Haha jag tror det var nån tillfällig sinnesförvirring, om jag ska vara ärlig. För det var nog första och sista gången. Men köket står här iaf, på plats och allt är klart, så jag får vara glad för det
    Ja det hoppas jag, annars blir jag avis

Här är det JAG som tjatar om IKEA, och oftast så åker jag faktiskt själv eller med nån kompis.
    Enklast så *asg*

Vill oxå ha nytt kööööööööök!!! Så trött på vårat apfula furukök!
  • bebis08
    MiniMie skrev 2008-09-24 20:20:43 följande:
    jag är minsann INTE på utgång.. enda utgång jag hoppas på n u är bebisens..från min mage ;)Nja blir nog mitt svar på avstannande värkar. Har fortf molnande värkar till och från.. inte lika regelbundna och inte lika sterka.. heller itne samma sammandragningar som tidigare idag.. mne.. någonting händer de allafall hopas de blir riktigt SNART!
    Men du, vi kanske ska ut å svänga våra lurviga och dansa nån slags föda-barn-dans
  • bebis08
    smarties skrev 2008-09-25 17:51:47 följande:
    Gud vad jag är förbannad!Vi var och köpte pizza på Ata, och en bilist backade nästan på vagnen för oss, och sen FORTSATTE han backa och körde nästan in i huset! Peppe blev skitförbannad och gick fram till bilen, och frågade vafan han höll på med...och han i bilen öppnade..dyngpackad...sluddrade fram förlåt och sen fick han knappt igen bildörren och körde iväg..gissa vilka som ringde och anmälde hans regnummer... :P
    Men jisses!!!!
    Såna borde sitta bakom lås och bom!
    Hoppas han blev tagen av Harry Haffa!
  • bebis08
    smarties skrev 2008-09-25 21:07:33 följande:
    ..och nu är alla på shoppingkvällen, hoppas ni gör några fynd? :)Själv sitter jag i soffan och ser på White Chicks och önskar jag hade massa pengar så jag kunde fynda en dockvagn åt Moa.. :)Får ta det nästa gång :P
    Näääädå, jag är hemma
    Orkar bara inte åka iväg och trängas med folk...
    Ska till BM i morgon fm, så det blir nog en sväng på stan i Falun efter det ist
  • bebis08

Nämen fy för skräckfilmer! Jag är sååå jäkla mörkrädd!!!!
    HATAR att vara ensam hemma här ute på skogen i mörkret.....
    Inbillar mig saker titt som tätt!
    Och nu när jag är gravid så får jag ju lov att traska upp i mörkret å pinka
    stup i kvarten, gissa om jag tycker det är skoj...? *not*

Kommer ihåg när man var 15-16 och vi kollade alltid på skräckisar,
    och jag var så jäkla skitis hela tiden!

Näpp, inga skräckisar för mig tack

Svar på tråden Poppispinglorna