• Martha

Poppispinglorna

znoozan skrev 2008-10-05 10:34:54 följande:
    Nä här är full fart på Isac! Hur är det med tjejjerna nu då?
    Malva är pigg igen.. Men Havanna har fortfarande feber å vill bara ligga p soffan... :/
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha
    MiniMie skrev 2008-10-05 14:33:10 följande:
    ..de vore väl tusan om inte den här ungen komer ut nu.. så som jag har städat idag. grundligt värre. tom rensat hela pysselskåpet, alla tidningar som man spar men aldrig mer läser..mm..mm..Nu får han fatta vinkeln och komma UT!!!!
    Jobbigt å gåå å vänta... Håller tummarna för att han bestämmer sej för att komma ut nu!!
  • Martha
    bebis08 skrev 2008-10-05 14:41:58 följande:
    *host*Glöm inte vem som är före i kön
    Hihi funderade just på om du var hemma än eller inte... ;)
  • Martha
    bebis08 skrev 2008-10-05 15:00:46 följande:
    Joooooorå, jag är hemma.......En vecka i morgon *suck*
    förstår att du tycker det är trist.. gick ju över 10 dagar med Havanna å inte minsta tillstymmelse till värk innan de satte i gång det hela... ja inte sen heller för den delen heller..   

Rätt ovanligt å fött två barn å aldrig haft en värk... ;)
  • Martha

åååå vilken dryg natt... Havanna vaknade till vid 00.40 typ å låg å vred sej å så hostade hon till å ja.. kräktes upp det lilla lilla hon hade i magen.. Stackarn... Hon hade knappt ätit nått under dan heller eftersom hon hade feber..  Sen gick vi upp å satt i soffan å tittade på Teletubbis å hon drack vatten... gick väl en stund å så kom allt upp igen.. *SUCK* Sen somnade hon i varje fall å sov resten av natten...  Men när hon vaknade i morse var hon inte heller på nått humör.. drack lite vatten efter ettt tag å vips hade de kommit upp oxå..  Men nu verkar hon lite bättre, Jens har fått upp henne ur sängen... Får se hur det hela utvecklar sej under dan.. :(   Förstår inte vad hon blivit magsjuk av heller om det nu är det eftersom vi verkligen bara varit inne hela dan.. Funderade på om hon reagerat på alvedonet, hon fick en storlek större den här gången..

• Martha
    Starlet1 skrev 2008-10-06 20:17:09 följande:
    Ringde hem nu och Adam hade blivit dålig igen med hög feber och var allmänt låg. Det är jobbigt att vara på jobbet när han är så dålig.Fast just nu pratar jag m G och Adam är lite piggare. Men jag vill vara hemma hos honom
    åå jobbigt.. hoppas pencilinet tar snart så han blir pigg igen.. 

Havanna är i varje fall mycket mycket piggare men vi blir hemma i morron oxå så de obligatoriska 48h hinner gå.. :)
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2008-10-06 20:39:53 följande:
    Kollar ni andra också på Färjan?? Vilken rolig serie det är, vi sitter här och garvar gott åt alla spån.
    Vi kollar oxå... herregud alltså..  
  • Martha

Jag tyckte han verkade så himlans slemmig förra avsnittet när han stod å gjorde i ordning håret... han tog så jäkla mycket grejs så hela håret blev vitt.. bläääk

• Martha
    Michaela83 skrev 2008-10-07 08:06:41 följande:
    När vi åkte på Cindrella, så fanns det skyltar uppsatta ÖVERALLT som det stod "på den här kryssningen har vi med oss ett inspelningsteam som kommer att filma ombord. Vill ni ha mer info kontakts kryssningsvärd/reception"Så människor visste om att det var dokumentär inspelning, men beter sig ändå som spån.
    Ja men då får man ju verkligen skylla sej själv...  Jens sa att det var flera som protesterat mot att det skulle sändas pga otrohet å fulla å sånt..
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-10-07 08:03:24 följande:
    Jag åkte med jobbet på kryss när det var inspelning.. Ska bli kul å se om man ser en skymt av oss vi såg kamerateamet flera gånger.. Dock så åkte vi nyktra så räkna inte me nå skandaler..
    Hihi spännande... då lär jag spana.. :)
Svar på tråden Poppispinglorna