Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Poppispinglorna

Linda77 skrev 2008-07-30 09:39:40 följande:
    Mailade Polarns kundtjänst igår och detta är svaret :Hej,Butiken i Borlänge är tillfälligt stängd.I dagsläge har vi tyvärr ingen information om/när den öppnar igen.Mvh.Elisabeth/POP/Kundtjänst
    vad konstigt,dem borde väl iaf veta OM den ska öppna igenFundersam
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-07-30 10:05:19 följande:
    Nu har jag ringt... Hon i Falun var väldigt tyst.. ville inte säga nått.. verkade fått stränga regler om att inget säga..  Så jag ringde kundstjänst å där pratade hon lite mer.. lät lite som KK... Men inga raka svar... 
    som vi shoppar här i tråden kan dem väl inte ha gått i kk
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-07-30 11:53:04 följande:
    Jag var ju in häromdagen, handlade lite, och frågade efter nya vinterkläderna. Då sa dom att dom skulle hänga ut dom nästa vecka, dvs den här veckan. Inte ett ljud om att dom inte skulle ha öppet..?Skumt är det iaf!Har varit och hämtat min nya klädsel, och den blev lika fin som Marthas Bortsett från den svarta fotplattan och bumperbaren då. Min orangea oth-dyna passade dessutom perfekt! Men jag tror ändå jag vill ha en röd?
    bild?

jamen visst är det vidrigt med alla insekter,dem får en att längta efter kyla ju! Var barnvakt åt systersonen igår och barnen ville äta ute,det kom 4 getingar direkt
    Var ju livrädd att de skulle bli stuckna så jag fick stå där och försöka slå ihjäl krypen medans barnen åt....
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-07-30 20:27:23 följande:
    Men då får vi väl ta och träffas och dricka lite och sminka lite, eller vad säger ni?
    jaaaaaa!
  • znoozan
    tejp skrev 2008-07-30 23:30:56 följande:
    Hallå!Trist att pop har stängt, var ju helt oväntat. Trodde blge gick bättre än falun, men är väl kanske den dyra hyran som ställer till det.Va gullig Adele är!! Jag känner mig så rastlös! Vill göra nånting, eller snarare vill jag ha massa folk som jag kan ge ut befallningar åt så dom fixar städning, målning och massa fix!
    du kan väl skicka hit ditt crew sen när de är klara hos dig då här finns att göra
    Knastroll82 skrev 2008-07-31 09:09:28 följande:
    *gnäll, pip, grin*I går var vi på ÄNNU ett besök vid förlossningen, snart har vi klippkort.Var på winnerbäck konserten i säter i går kväll när det drog igång igen. Hade värkar med tre minuters mellanrum som höll i sig runt minuten i över två timmar innan Ingela övertalade mig om att åka in. Själv ville jag INTE, då jag är fullkomligt övertygad om att det i alla fall inte är på riktigt.Och vem hade rätt då? Jo, jag!Skiten slutade ju så fort vi kom in på ett rum och de plockade fram ctg maskinen IGEN!Fy sjutton vad jag är trött på det här, nu får han ta och bli snäll! Dumma unge!
    vad jobbigt! jag hade oxå mkt förvärkar,men åkte aldrig in... var beordrad endast vila för att få I att stanna kvar, men sen fick dom sätta igång mig för att få ut Isac istället,ironiskt va!
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-01 21:17:36 följande:
    Japp.. Nu får ni komma hit på fika nån dag allihopa :)   Har varit å köpt en matta och en kudde på indiska.. och en till gunga...  ska kika lite mer efter inrednings prylar i morron.. :)
    fika? vi inviger den väl med ett glas vin Räcka ut tungan
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-01 21:51:09 följande:
    Ja ja ja :)  Eller Cider då.. ;) Har en massa goda att dricka upp.. blev super med mattan föresten :)
    ja dom där goda cidrarna vi köpte sist passade gardinen då?
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-01 22:01:44 följande:
    Nää gardinen blev inte alls bra :( Har försökt å kikat efter längre men det verkar inte finnas.. :(   Får leta två korta då kanske..        Jaaa dom där goda cidrarna.. ;)
    ikea då? jag vet nån som vill dit   ååååhhhh vad cidersugen jag blev nu
  • znoozan

Mäh det går inte att citera ju!
    Tejp: skitsnygg säng! Men vad säger brorsan då,vill inte han oxå ha?

• znoozan
    smarties skrev 2008-08-04 08:27:14 följande:
    Max börjar också dagis idag, på sin nya avdelning, Moa har sommarlov i två veckor till. Skönt.Så får jag mysa lite extra med henne så här in i det sista..ågren :D
    Vi har oxå 2 veckor kvar
Svar på tråden Poppispinglorna