Poppispinglorna
Joho, det är skoj idag, fast jag har grymmaste träningsvärken från lasergame :D
Joho, det är skoj idag, fast jag har grymmaste träningsvärken från lasergame :D
Ni som har fler än ett barn, när slutade ni med syskonvagn, om ni gjorde det?
Hade ni ståbräda, eller bara "tvingade" den äldsta att gå? :)
Hur håller man en sån i schack i tex affärer? ;)
Jag önskar jag hade plats för en riktig syskonvagn som man kunde ha, en sån där billig där de sitter bredvid varandra, men någon plats har vi icke, hade det funnits hiss i nya lägenheten kunde man ha den i hallen, men hm, fasen. Krångel. :D
Vi kommer från Leksand nu, o där åskar det som sjutton! Har vi tur kommer det hit nu :)
Det åskvädret som var här var tamt, lite smällar så var det klart.. :/
Nirnaeth, välkommen i tandklubben, ska vi tussa ihop dom kanske, så kan dom slå varandra eller nåt :D
Min har fått 7 tänder på en månad nu..det känns...kul.. :P
Hon har fyra på gång nu.. :P
Jag tänkte faktiskt köpa lite städgrejor idag och lära Max hur man skurar, kan vara skoj, kanske ;)
Hur är det dom säger. Great minds think alike? :)
Sönerna måste ju utbildas i hur man skämmer bort fruntimren någongång :)
Men sen måste jag hämta ut bröllopsskor och vigselring och gud vet vad idag, blir nog ett himla spring...få lite mer färg på kuppen kanske :)
Michaela, 080808 :)
Så nu har vi fullt upp om dagarna. Idag kom tågbiljetterna till "resan" :)
Är lite irriterad dock, ska ha uppsättningskonsultation på Style Education på fredag, och nu säger dom att dom har semester & svarar inte i telefon...jag går dit o bankar på dörren på fredag då..annars är det jag som står där på måndag morgon när dom öppnar igen o ser aaarg ut :P
Åh, har haft så skoj o titta mig i spegeln nu, blev ju provsminkad av Ylva idag.
vilken jäkla skillnad det blir med lite färg :D