Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Poppispinglorna

znoozan skrev 2008-08-06 20:14:42 följande:
    finns det nåt som INTE är farligt nuförtiden??www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2874693....
    Men herregud! Ibland tror jag dom bara hittar på för att kunna ha med ordet Hälsofarligt i varje nummer.
  • Starlet1

Hur blev det med utgång i helgen?

• Starlet1
    Martha skrev 2008-08-06 21:07:36 följande:
    Jag är med om nån mer vill??!!!

Tja, ja nåt hittar jag gärna på. Och så måste jag ju träffa Michaela. Har fortfarande Elwiras födelsedagspresent här hemma i påsen Generad.

Vet nån hur vädret blir?

• Starlet1
    Martha skrev 2008-08-06 21:48:31 följande:
    Vore trevligt med lite sol.. :)
    Men det blir det inte , tyvärr. Tittade på webben nu. Men man kan ju ha trevligt ändå
  • Starlet1
    MiniMie skrev 2008-08-07 08:34:50 följande:
    ...kikade in hur man låg till med graviditeten.. glömmer lixom bort att räkna..och..hade jag gjort nu med, två veckor fel.. är nu bara 60dagar kvar till detta är "över". 8veckor.. inte 10 som jag hade trott....urk..tiden går undan.Namn som vi komit fram till:Theo / TeodorAntonOliverVar gärna med och tyck..eller gr fler förslag.. för de här var ju ritkgit svårt.. vi som kollade kön bara för att de skulle vara enklare med just namn/köns biten.. de har blivit allt annat än lättare... =/
    Åh, det är jättesvårt med namn tycker jag. Adam var nästan namnlös i 5 veckor innan vi bestämde oss för Adam. Han hette Wilmer på BB och Wilhelm, men släktingarna basunerade ut att dom skulle kalla honom för Wille då, och det ville jag inte, så nyförlöst som man var, så tog jag bort det namnet . Edwin var också på tapeten, men då skulle det bli Eddie.

Han hette Melker i 2 veckor, vet inte riktigt varför jag tog bort det, var nog för korvfabriken. Men får jag en pojk till så är nog Melker på tapeten.

Jaja, det blev långt. Men jag gillar Theo och Anton.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-08-07 20:28:13 följande:
    Va bra :) Kan vi gå ut på kvällen å dricka lite vin oxå :)
    Jag vill också!
  • Starlet1

Adam vägde 9,7 vid 1 års ålder, han ligger på strecket under mittstrecket. Men han är ju mullig tycker jag. Nu är han ju inte så lång heller.

Men man ska inte jämföra. Bara dom ser pigga ut och är det också.

Adam är också mammig nu, ska skola in honom den 18, är lite orolig jag också. Men jag hoppas att det kommer gå bra, för ibland när han kommer till nya ställen så glömmer han mig och går iväg och leker med dom nya leksakerna

• Starlet1

Grattis Fru Hedlund!!!

Höll sminket hela dan?

Ha det så jätteroligt i Stockholm nu!

• Starlet1
    smarties skrev 2008-08-08 22:42:26 följande:
    Det höll jättebra! Du gjorde ett superjobb för gud så mycket komplimanger jag fick :DTack alla andra för gratulationerna, gud vad slut man blir av allt det här, haha :)Och vilka kort det blir, synd att man inte hann gå ner hundra kilo typ.. :D
    Du vart ju jättefin. Men jag är jättenyfiken på klänningen också. Bilder!!!
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-08-10 15:50:55 följande:
    En kul kväll i går tjejjer.. :) Här är Ylva och hennes hugg.. observera hans tröja.... GAAAHH
    Haha, ja visst var han snygg? Det finns så härliga killar i Falun Penga mun
Svar på tråden Poppispinglorna