Inlägg från: bebis08 |Visa alla inlägg
  • bebis08

Poppispinglorna

Vill oxå åka till Ullared, jag har aaaaaldrig varit där!

♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • bebis08
    MiniMie skrev 2008-09-29 12:59:22 följande:
    ..jaha. då var de bara 7dagar kvar nu da. Men inte de minste tecken på att någon skrutt vill komma ut. Bli nog en övertidare de här oxå =)
    Ja du får gott vänta, jag är före dig i kön
  • bebis08
    MiniMie skrev 2008-10-02 08:20:29 följande:
    sent igår kväll fick jag frossa och värkar... men.. efter 2h, en dusch och sedan en varm vetekudde somnade jag ovaggad... idag har ajg lika måna känningar på att ungen vill ut som jag haft senaste 3åren.. dvs NADA.. inte ens lite ont eller öm någonstans.. så orättvist!!!
    Hörru, jag är före dig
  • bebis08
    MiniMie skrev 2008-10-02 08:24:13 följande:
    hehehe.. just nu känns de som om ALLA är före mej.. så.. sätt igång och kläm ut nu da.. så de blir MIN tur någon gång =)=)=)
    Det skulle jag lätt göra, om det bara kunde köra igång nån gång....  *suck*
  • bebis08
    MiniMie skrev 2008-10-02 09:05:52 följande:
    hehe.. tror vi känner rätt lika just nu... egentligen är ajg fortf inte trött på att vara gravid.. men.. fasen, om de bara ahde kört igång igår när de var på god väg..hade han vari här nu så hade vi ahft de gjort =)=) hhehehe
    Men JAG är trött på att vara gravid
    Det är väldans tungt nu, hade en utgångsvikt på 52kg och nu väger jag 70kg!!!
    Det är mkt till mina 152cm.... Och dessutom har jag en dålig rygg redan innan,
    och den här vikten gör inte saken bättre. Sen har jag börjat få så ont i höfterna,
    men det är väl oxå vikten. Vänder på mig hundra ggr/natt....

BF+3 idag.......
  • bebis08
    smarties skrev 2008-10-02 12:12:15 följande:
    Ja föd barn med er. För lite bebisar i tråden just nu ;)Fy f*n vad jag är less på kartonger nu. Blä!Vi kommer aldrig få bort dom! *gråta* :)Imorgon kommer en kille som kanske ska köpa våran tvbänk och takfläkt, och jag har inte ens hittat en NY tvbänk. SUCK.Finns inga roliga på blocket, och ny kan man bara glömma just nu.Envisa mig som ska göra saker impulsivt.. :D
    Jag tror ni får ta och dansa nån föda-barn-dans eller nåt för oss först
  • bebis08
    MiniMie skrev 2008-10-03 16:27:55 följande:
    ....weeeee!! Jag är SÅ lycklig.varit på sist mvc besöket idag, eller för hoppningsvis sista. Fortf står SFmåttet still på 33cm. Men..de var desamma. För nu är de bara 3dagar till BF. Och ikväll ska vi på 20års fest!!Varför jag är SÅ lycklig.. provade mina älskade underbara, super nice:iga Levis-jenas..DOM SITTER TOPPEN.. herre gud. 3dagar till bf och jag kan hamina favvo jeans fortf.. hur går detta till??...de var desamma.. jag kommer allafall slippa se ut som en sopsäck på festen ikväll =)=)
    Men hallåååååå?!
    Jag har inte ens kommit i mina mammajeans den sista månaden!!!!
    Här lullar man runt i mjukisar......
    Idag är jag på BF+4 (40+3) och mitt sf-mått var 38cm, överst på kurvan.
    Har gått från 52 till 70,5kg! Och en hel del sitter på rumpan å låren.....

Ha det så skoj på festen!!!
  • bebis08
    Martha skrev 2008-10-05 14:43:12 följande:
    Hihi funderade just på om du var hemma än eller inte... ;)
    Joooooorå, jag är hemma.......
    En vecka i morgon *suck*
  • bebis08
    Martha skrev 2008-10-05 15:08:52 följande:
    förstår att du tycker det är trist.. gick ju över 10 dagar med Havanna å inte minsta tillstymmelse till värk innan de satte i gång det hela... ja inte sen heller för den delen heller..    Rätt ovanligt å fött två barn å aldrig haft en värk... ;)
    Jag hade inga förkänningar med Ida och Minna heller, det sa bara pang så körde det igång
    Med Ella så hade jag "småvärkar" ett dygn ungefär, men inte sååå farliga. Åkte sen in på vanlig koll på mvc och då var jag öppen 3 cm, så det blev bara till att knata upp på förlossningen. Fem timmar senare var hon född
  • bebis08
    smarties skrev 2008-10-05 15:42:04 följande:
    Ja övertid är verkligen pest. +12 med Max och +3 med Moa..Aldrig kan dom komma i tid :)
    Nä, och inte kommer de i tid när de blir stora heller!!!!
    Jisses, man skulle kunna tro att 15 & 12-åringen inte kan klockan *gah*
  • bebis08
    Starlet1 skrev 2008-10-06 12:22:02 följande:
    Jaha, tillbaka igen då. Dubbelsidig öroninflammation. Bad om en remiss till Öron och fick det. Så nu är det 1 vecka med penicillin igen. Stackars lillen.
    Usch å fy!
    Krya på liten!!!
  • bebis08

En till som glor här!
    Fyyy vad drygt å jobba på ett sånt där ställe!!!

• bebis08

Det kanske är tur att man blivit så pass "gammal" och dålig på att dricka nu för tiden.... *haha*
    HATAR att bli snurrig, så jag slutar oftast i tid Fy vad tråkig jag låter *asg*

• bebis08
    Nirnaeth skrev 2008-10-06 21:49:20 följande:
    Jo..det är Håkan från Baren..googlade honom Tacka fan för att jag känner igen honom då..Var lika irriterad på honom då minns jag, skönt iaf att det bara är EN och samma människa.
    Ahaaaa, tyckte oxå han var bekant på nå't vis, men det var fel båt *haha*
    Och JA, en mkt störande person....
  • bebis08

Minna går i sexan och alla tjejer sminkar sig.
    Men de började redan i femma hela högen. Fast, är det för mkt smink får hon tvätta sig!
    Hon får ha mascara, en ljus ögonskugga och läppglans till vardags - That's it!

Det är mååånga fyror som sminkar sig oxå, tror det har krypit ner i åldrarna sen en annan gick i skolan. Då började man sminka sig på högstadiet....

• bebis08
    Martha skrev 2008-10-08 19:49:30 följande:
    hejhej.. jag funderar på vad jag ska hitta på, om det är nått som är värt å se på tve i kväll..
    Jag glor på bonde söker fru!

Eller bög söker bög
    Och nej, jag har inget alls emot homosexuella!
Svar på tråden Poppispinglorna