Inlägg från: MiniMie |Visa alla inlägg
  • MiniMie

Poppispinglorna

Michaela83 skrev 2008-09-08 13:57:07 följande:
    lindi: Var ett fint repotage!! :) Superfint tuva-lis rum blivit!Tejp: Jag har köpt en lgh på Örjansgården, i hus 136.. Det som ligger med långsidan mot parkeringen. Huset är sålt, så på torsdag så skrivs kontrakt på både hus å lgh!
    säger desamma som YLVA... grattis! (eller vad man säger) Men, då de var ditt beslut så hoppas jag att de gjort dej lyckligare. Man lever bara en gång och man ska tänka på sitt eget hjärta och välbefinnande först! =)

Säg till när jag ska komma och bära kartonger..hehehe.. kanske vi kans skrämma ut den här ungen tillsammans.. =)=)
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2008-09-09 11:14:47 följande:
    Destinationen är inte bestämd än Men antagligen Rhodos, eller Egypten.. Vill att det ska vara dyk-möjligheter.Bokar inte försen 1-2 veckor innan, och jag åker runt 10-12 okt.. Ska bli skönt att göra nåt själv, och det känna lite halvgalet faktiskt. Men det är det här jag behöver nu.. vara själv och vara lite galen
    Men vad 17... tänker du missa "lillebrors" ankomst... *snyft* Kommer sakna dej såååå....!!! =)=)

Säg till om du vill ha en bergsklättrare i handbagaget.. ;) *hiiihiii*
  • MiniMie
    lindi skrev 2008-09-09 20:00:00 följande:
    måste tipsa också under vintern kommer det öppna en ny barnklädesaffär i centrum, med många roliga märken, typ katvig, molo, mini a ture, kik kid mf. så kul om det kommer lite roligare barnkläder hit också!
    HUr kan du veta detta... låter som vi har en gemensam bekant om detta stämmer, med alla pusselbitar på plats ;)
  • MiniMie

...kan hända att mina värkar börjar komma igång.. känns mysko. Men..käns som värkar endå..fast de inte borde komma igång nu. Hum.. ska prova duscha en vända.

• MiniMie

... jag vet inte vad de här är... men.. jag har badat/duschat. Och legat lite på soffan en stund.. De har lugnat ner sej.. helt klart. Men.. ändå finns de lite ömmande kvar.

Förvärkar kanske.. eller pinvärkar..?? vet inte vad de heter.. =)

Nu ska jag ta en vända till gubben som körde på mej igår.. sedan till kupolen och shoppa lite. Börja plocka bland bebis kläder när jag hade ont..för en ev BB väska..och.. nej.. vi har INTE nog. Knappt några byxor alls.. och inget som direkt matchas med något annat. SYND för mej.. =)

• MiniMie
    Starlet1 skrev 2008-09-11 09:18:12 följande:
    Hur gick det. Har du bebis nu?
    Ingen bebis.. =(
    Och de har nästan, så gott som försviunnit, varenda känning av att den vill komma ut oxå. Nej.. övertid blir de nog.. garanterat.
  • MiniMie
    Starlet1 skrev 2008-09-11 15:10:01 följande:
    När är det du har bf nu igen?
    om 3v... tp... i början på oktober.. BM hade lite svårt föra tt bestämmaej när vi var på ul en mellan 3-6.. så vi säger väl 6e för att de är längst dit =)=)
  • MiniMie
    Martha skrev 2008-09-11 22:50:29 följande:
    Jaaa.... det gör det väl???   Michaela??? Eller nån av er andra???
    ja.. lätt..!!! OM jag inte hade vari höggravid... fy tusan.. är SÅ sugen på "en stor stark"!!!!!!!
  • MiniMie

Min underbara prins har gjort de igen.... givit sin mamma en lång, skön och välförtjänt sovmorgon. Han är bara toppen!! =)=) Jag bara älskar fredagar!

Vaknade först 10 över 9..gick upp själv och kolla på barn-tv.. tills nu..då han kom in och väckte mej och sa att "nu är de furkost dax mamma".. *min goa snuttunge*

Idag blir de playdate..äppelpaj (hoppas) och kanske en vända till IKEA..annars får IKEA bli imån. Vill att dagarna ska flyga förbi..snabbt och "smärtfritt".. =)

• MiniMie
    Michaela83 skrev 2008-09-13 19:19:45 följande:
    jag vill också till ikea.. ska handla till nya lghen! =)
    åhhhhhhh.... vad SKOJ de var att gå på IKEA igår efter att vi lämnade ditt hem mätta och belåtna på den underbara äppelpajen.. hahhahahaha
Svar på tråden Poppispinglorna