• Martha

Poppispinglorna

Knastroll82 skrev 2008-07-31 09:09:28 följande:
    *gnäll, pip, grin*I går var vi på ÄNNU ett besök vid förlossningen, snart har vi klippkort.Var på winnerbäck konserten i säter i går kväll när det drog igång igen. Hade värkar med tre minuters mellanrum som höll i sig runt minuten i över två timmar innan Ingela övertalade mig om att åka in. Själv ville jag INTE, då jag är fullkomligt övertygad om att det i alla fall inte är på riktigt.Och vem hade rätt då? Jo, jag!Skiten slutade ju så fort vi kom in på ett rum och de plockade fram ctg maskinen IGEN!Fy sjutton vad jag är trött på det här, nu får han ta och bli snäll! Dumma unge!
    Guud va drygt å ha det så där... För man vet ju faktiskt aldrig om det är på riktigt eller inte... 
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha
    Knastroll82 skrev 2008-07-31 09:21:08 följande:
    Mmm, och när man åker in hela tiden så blir det ju att man känner sig som pojken som ropade varg. Att när det väl är på riktigt så kommer ingen tro på det.
    Så ska du absolut inte känna...  På förlossningen får man komma hur många gånger som helst. Det är lite det dom är till för. Man ska inte behöva gå hemma å vara orolig.  Jag var in massor med gånger när jag väntade Malva.  Hellre åka in en gång för mycket än att nått händer bebisen å du inte kan förlåta dej själv...  
  • Martha
    Knastroll82 skrev 2008-07-31 09:55:04 följande:
    Mjo, men endå... De har ju knökfullt där endå just nu i och med den babybom som är just nu. Så det känns dumt att jag ska ta upp tid och plats när det inte är "på riktigt".Och jag var sjuuuukt bitter i går över att jag inte fick höra slutet på konserten... :P De på förlossningen måste tro att jag inte vill ha barnet. :P
    Ja men ändå... du ska inte tänka så....  För tänk om...  Jag kan lova dej det är inte så jätte roligt å föda ett barn som inte mår som det ska.. som inte syresätter sej själv och som blir skickad i helikopter till Uppsala alleles själv... eller som vissa andra här i tråden föda barn som inte överlever....  Nej då skulle jag hellre åka en gång varje dag till förlossningen faktiskt..  :)
  • Martha
    Linda77 skrev 2008-08-01 08:54:45 följande:
    Katalogen gick ju ut den 13 juli så den borde ju dyka upp snart! *väntar med spänning*
    Läste på IKEAs hemsida att den fanns å beställa så den borde ju komma när som...
  • Martha
    Linda77 skrev 2008-08-01 10:09:23 följande:
    Men är inte det 2008:s katalog, alltså den gamla? Hittar inget på hemsidan om den nya..
    Jamen det är det ju....  den nya heter ju 2009.... det tänkte jag inte på.. :(
  • Martha

Nuuuu snart läggs sista brädan på vår nya altan...  Såå skönt med stor altan..  :) Nu har vi det roliga kvar... Inredningen..  ;)

• Martha
    Linda77 skrev 2008-08-01 10:45:17 följande:
    Vad spännande!!!Har ni byggt in också eller är det bara tak?Här går jag och väntar på att mannen i huset ska förbarma sig över vår altan och bygga ett tak..... Men just nu är målningen prioriterad, men sen kanske
    Vi har taket kvar från den gamla altanen så lite tak blir det.. :) Ska fota så fort det är klart!!
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2008-08-01 16:50:59 följande:
    Jättefint! Vad snabbt det gick
    Ja verkligen.. :) Guud så skönt det känns.. Nu ska jag till kupolen å shoppa lite ;)
  • Martha
    tejp skrev 2008-08-01 20:15:38 följande:
    hallå!Marit, va fin altanen blev, och stor. badthing, vart har du flyttat?Här är det VARMT!!! Är helt galet. Jag kör torktumlaren som bidrar till att det blir ännu värre. Va ska ni göra i kväll? I helgen?
    Japp.. Nu får ni komma hit på fika nån dag allihopa :)   Har varit å köpt en matta och en kudde på indiska.. och en till gunga...  ska kika lite mer efter inrednings prylar i morron.. :)
Svar på tråden Poppispinglorna