-
..ja absolut =)=)Michaela83 skrev 2008-09-14 09:03:26 följande:fyndade ni nå? =) -
jag ahr hört desamma... ska testa dom nästa gång jag ska göra..!!Martha skrev 2008-09-15 09:17:40 följande:Jag tror jag ska gå å göra naglar.. :) De som gör på stan ska tydligen vara bra... -
jag vet inte exakt vart dom ligger på stan.. men min mamma prata om att n¨ågon av dom var så himla bra. Naglarna satt bättre mm mm..
Har oxå hört att hon som jobbade på kupolen förut..som har öppnat eget där vid vattenhuset..ska vara bra.. och billigare än kupolen.. =) -
fyll på INNAN de blir för sent =)=) rekomenderas.. had emina i 6-7veckor.. sedan var de bara att ta av och göra om iom att jag itne fyllt på tidigare.. och.. då blev de genast DYRARE oxå.. ;)smarties skrev 2008-09-15 09:29:19 följande:Jag är sugen på att fylla i mina, men så får jag ångest när jag väl ska göra det..är ju så praktiskt med superstarka naglar man kan göra allt med..mina har växt ut en hel del sen jag gjorde dom till bröllopet, har trimmat dom lite själv, men åh..:)Någon som har koll på priser på fyllnad? Och hur gör dom när tipparna har växt för långt, tar dom bort dom och gör om allt från början då? (aj..)
På fyllning på kupolen kostar väl runt 200... elller nått.. -
bebis08 skrev 2008-09-15 09:39:05 följande:Mååårning!Det är ju så snyggt med naglarna, men sååååå drygt att fylla på dem hela tiden!Jätteproblem - jo jag vet.... Sist när jag gjorde på Kupolen så var naglarna helt förstörda efteråt!De hade slipat ner mina egna naglar så de var ju lövtunna!!!Nu har jag äntligen fått tillbaka mina egna naglar och vet inte om jag törs göra nya.....[/citat]
mina blev lika dana när jag tog bort dom helt..
tog ritkgit lång tid innan dom blev sej själva igen. Men, tror oxå de har att göra med limmet och de där joxet dom tar port lösnaglarna med..
Att ens vanliga nagel blir helt upplöst den med.. lika väl som dom brukar bli mjuka när dom är blöta.
Meen... nog var de värt att ha hårda..fina..snygga naglar.. ;)
-
oj.. vad mysko de där citatet blev.. =/
-
de gör inte ont att ta bort.. lovar!! Du har händerna i någon vättska som löser upp skiten.. sedan filar dom ner den där akrylnageln. Eller ja.. hela nageln.. och avslutar med att lacka.smarties skrev 2008-09-15 10:09:19 följande:Åh, men jag vill inte ta av, det gjorde så satans ont att sätta dit dom..haha :DKanske man ska låta dom växa ut och sen fixa till sina egna,även om dom inte blir lika hårda som dom här i akryl..vilka i-landsproblem vi har :D -
jag tror en pojk... =)bebis08 skrev 2008-09-15 10:23:48 följande:Nu finns en omröstning i min blogg!Två veckor till BF idag.Vad tror ni finns i min mage? En till tjej eller en kille?Kika in här ---> www.elmida.se -
...hemkommen från bm-besök. Samma visa om igen.. "han växer inte så bra". BAJS. Trodde allt skulle bli bra nu när jag vari på tillväxt och läkaren sa att allt var okej. Men.. ikke. Tillbax på måndag till bm och även tillbax för tillväxt ul under veckan.... grrr... kan han inte bara komma ut iställe för de här krånglet?!!?
-
..vi har oxå vari vid ÖB och blomsterlandet...kanske vid 13.30.. var rätt okej med folk då. men kön till korven var ju fruktansvärd.. hur fan kan man köa föratt få en korv med bröd gratis.. jag fattar verkligen inte???
Passade på att köpa massa ljung på blomsterlandet.. 9.90..man spara ju MASSA pengar..vilket är bra då jag för de första lär ha så många till mina lådor..då ajg köpt extra långa lådor förr-förra sommaren. (när man bodde så fint med trädgård och dant)
Och dels för ajg är rätt snål på blommor.. då dom oftast har en tendens att dö ut lite lite i förtid.. men.. dom är ju fina att ha så länge dom lever ;)