Poppispinglorna
Så snart vi kom utanför var han tvärglad och nöjd igen.. så.. visst.. kan förstå honom lite.. men.. folk i köeran brevid måste haft lite underhållning allafall.. om dom vela ha något att titta på... ;)
...verkar som KNASTROLL´s lilla pojk är på väg ut nu... hennes mamma uppdaterade precis i våran bebistråd att dom nu hade tagit hål på hinnorna allafall... ;) (hon hade värkar igårkväll och inatt)
häj häj.. vi är oxå buzzadorer.. men.. tackade nej till trådlösa interne-grejen.. fick där efter ett erbjudande om hundmat..och ahde då precis lämnat bort hunden så de blev nej där med.. sedan dess har de vari väldigt lugnt på erbjudanden.
Brorsan fick dock på den där färdiga gröten i tetra.. SKIT.. hur rinnig som hellst så Clara (ena tvillingen) drack den i vällingflaskan..!!!! för den var så lös att den inte gick att käka med sked.... =(
...ett litet ego inlägg mitt i. BM besök idag.. 14dagar till BF.
SF-måttet fortf stilla på 33cm. Så jag blev skickad direkt till falun.
Ganska lagom med väntetid för att inte vara "inbokad".. ctg såg bra ut och sedan ul med viktuppskattning och mätning av fostervatten.... blev sedan hemskickade, lillebror är helt fixerad nu..och väger ca 3000g. Så.. än är han "normal" även fast inte sf-måttet vill mäta längre än såhär.
vi inhandlade enbart vinterskor till albin... inte ens rea =)
Var ute efter en täckväst oxå.. men.. verkar vara klent med sådant till kids. Dom få som fanns (2st) var inge vidare fina.. =(
Ullared...Svärmor åker dit på fredag...
A´s gudmor åker med ett helt tjejgäng, nu den 11e...
Och jag själv får minsann vänta tills lillebror behagar kika ut och sedan kommit in i lite rutiner...
Har allafall bokat stuga till den 6e dec. Säkert massa folk.. men.. då är de väl så da. Notan på alla julklappar som lär inhandlas till barn och syskonbarn lär allafall bli betydligt billigare än att ta en vända på kupolen. ;)