Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Poppispinglorna

Ska vi ses på leklandet kanske? Till 11?

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Torsdag 4/9, kl 11 Fika på LEKLANDET.

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

ja har varit 2 gånger på Charlies lekland i veckan med barna, ingen är sjuk än =)
    Jag tror inte det är så farligt nu, det är nog vid magsjuketider man ska passa sig

Vi kommer också imorrn. ska bli najs med lite praaaat..

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-09-03 21:14:17 följande:
    Tyvärr så far min hud så illa av att bada, annars tycker vi också om det jättemycket.Vad kostar det att gå in där då?
    60:- för Adam, gratis för dej
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Alltså, när vi är där så är vi överallt. Det finns ingen åldersgräns förutom att stora barn inte ska vara bland dom små i bollhavet för ev. risk att göra illa ngn liten.

Sen så släpper jag ju inte in E själv i hoppborgarna utan är med hela tiden.

För övrigt så tycker mina barn också att det är roligare att bada, men nu handlade diskussionen om leklandet..

Lindi, kommer du?

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-09-03 22:30:49 följande:
    Är det alltså bara bollarna som är till för våra små, eller finns det annat?

bollar, rutchkanor, klättergrejs, och så har du små cyklar som dom typ har på dagis.

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-09-04 07:38:50 följande:
    På tal om leklandet och dess aktiviteter; Sist vi var där så lyckades min terrorist få fart på bollkanonerna. Han upptäckte hur kul det var att skjuta, och höll sen till där inne resten av dagen.Vi har varit väldigt noga och hårda på att han inte får leka med skjutvapen, vi har inte köpt ett enda vapen och har inte låtit någon annan ge honom såna heller. Sen får han tag på en kanon och blir alldeles i extas!

hihi Typiskt!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Hoho.. Här är jag glad!!

Huset är sålt! Iaf muntligt. :) Och det känns bra..
    Så utflyttning blir antagligen 31/10... inte långt kvar!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-09-04 14:28:40 följande:
    Vad skönt!!! Det var roligt att ses idag. Adam somnade nästan i bilen på väg hem, så jag gick t och gick med honom och då slocknade han, så nu sover han. Skönt. Hoppas det går att lägga honom ikväll.
    elwira slocknade i vagnen, sååå trött!
    Vi borde för övrigt ses oftare, allihopa! =)

när börjar HHG igen? =) *sugen*
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

huvva, nu bär det av till jobbet... :S jobb hela helgen.

Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna