• MiamiVice THE Slyna

Avslöja Era fetischer för den här slampan.. NU! :-D

Jag är nyfiken på vad ni har för fetischer här på FL och jag vill också veta hur ni kom på att ni har den fetisch ni har..

Och eftersom ni kan vara anonyma så kan ni avslöja hur mycket smaskigt som helst..

Give it to me! *kontraorder*

Slampa on a mission...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-12 23:15
    Fetischism
    Fetischism innebär förmågan att känna intimitetsförhöjning av objekt. Objektet blir sensuellt och känsloladdat, man attraheras av det och får en kick av dess närvaro. Fetisch betyder INTE "spännande farlig sex" eller en allmän dragning till något ovanligt, vilket är en förvirring och begreppsurvattning som man tyvärr stöter på ganska ofta. Fetischer kan vara material såsom gummi och läder eller objekt såsom skor, regnkläder och uniformer. Även företeelser kan vara fetischistiskt laddade, t.ex. att se någon expandera, blåsa rökringar eller poppa ballonger. Vanliga sexuella attribut/företeelser som bröst, oralsex, etc. definieras inte som fetischer.
  • Svar på tråden Avslöja Era fetischer för den här slampan.. NU! :-D
  • HäckHäxan

jag älskar skor

Alltså verkligen älskar skor, har massor av skor som jag nästan aldrig använder bara för att jag älskar dom.. Förr städade jag alltid i ett par höga platåpums.. har numera sålt dom på tradera och jag ångrar mig ännu.. hoppas bara personen som köpte dom kommer ha lika roligt med dom som jag haft haft...

OCH då kommer hon ha kul som faen!!!

Att knulla är ingen hobby, det är en livsstil!
  • HäckHäxan

ja och självklart kan jag bli kåt av att se ett par skor jag går igång på

• shellstr

i helsike, oanonymitet ftw! fast ja har inga sjuka eller direkt roliga fetischer

men jag gillar o smiska o spela rollspel.. tycker det är roligt att spela en 62-årig snuskgubbe

• Patsy Dee

skor. ohmygod.
    och inte bara klackskor, kan gå igång riktigt jävla mycket på ett par sneakers också. mmm!

• HäckHäxan
    shellstr skrev 2008-07-11 00:44:48 följande:
    i helsike, oanonymitet ftw! fast ja har inga sjuka eller direkt roliga fetischermen jag gillar o smiska o spela rollspel.. tycker det är roligt att spela en 62-årig snuskgubbe
    När skulle du komma och hälsa på då????
  • Slampan No 1

UNIFORMER
    Ryggar

Skor e jag också helt såld på. har ca 40 par som e till för ögat och 20 som jag använder

• HäckHäxan
    Patsy Dee skrev 2008-07-11 00:45:39 följande:
    skor. ohmygod.och inte bara klackskor, kan gå igång riktigt jävla mycket på ett par sneakers också. mmm!
    hehe vi delar intresse...
  • Slampan No 1

Älskar S/M men de e ju mitt sexliv

• Anonym

Säger bara....TANDBÖRSTER!!! Allra helst elektriska!!!!! :-S
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-07-11 00:31:49 följande:

Jag är nyfiken på vad ni har för fetischer här på FL och jag vill också veta hur ni kom på att ni har den fetisch ni har..Och eftersom ni kan vara anonyma så kan ni avslöja hur mycket smaskigt som helst.. Give it to me! *kontraorder*
  • shellstr
    HäxanSurtant skrev 2008-07-11 00:47:05 följande:
    När skulle du komma och hälsa på då????
    Men vart håller trollis hus? så gamlingen vet vart han ska peka pinnen!!

tycker också om när jag får spela lärare o övertalar/tvingar min kvinnliga elev.. ni förstår att det är det enda sättet för henne att höja
    sina sketna betyg
Svar på tråden Avslöja Era fetischer för den här slampan.. NU! :-D