• mammajonathan

inga fosterrörelser???(Katt)

hejsan har en katt som är dräktig, skall nog föda idagarna..
    men nu i dag har jag inte kännt några rörelser i magen,
    Blir orolig, någon som vart med om detta skall jag oroa mig eller ej....Tacksam för svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-12 18:08
    Hej!!1 idag kände jag rörelser i magen, så nu e jag lugn=)

• Svar på tråden inga fosterrörelser???(Katt)
  • mammajonathan
    sallybuse skrev 2008-07-16 22:56:26 följande:
    Ja de är ju inte så lätt att veta vad en katt känner.Men han anar nog något skulle jag tro.Att hon verkar lite orolig kanske.Är dom annars bra kompisar då.
    dom är jätte bra kompisar annars, hon försöker gulla med honom som innan men han bara fräser åt henne.'

Nu hittar jag henne inte, jag tror jag blir galen på detta snart.
    mina nerver klarar inte sånn här spänning. Är ständigt nervös..
  • sallybuse

Ja men jag tror att han känner att de är nått speciellt som ska hända.Hon har kanske gått undan en stund för att få lite ro.Dom behöver de när dom ska föda sina bebisar.Lite lugn o ro.Hade du bäddat till henne.

• mammajonathan

jag hittade henne nu, hon låg o sov i gaderoben. Där brukar hon ej ligga. japp jag har bäddat till henne. på ena stället ligger hon och sover ofta, gjorde hon även innan hon blev dräktig, så jag tror det blir där hon kommer att föda,,

idag tycker jag inte hon ätit som hon brukar, ätit har hon nju gjort men inte den mängd hon brukar..

• sallybuse

Ok Men hon har kanske fått lite värkar och då vill man ju precis inte äta.eller hur.För du har väl barn du med.

• mammajonathan

nä det är sant, man kan väl göra ett ultraljud på henne o se när det är dags, räknade dagarna nu och blir inte klok, hon har gått 19 dagar över tiden jad trodde d var dags, den 17 april löpte hon och rymde ut, sen när hon kom tillbaka hem hade hon slutat skricka, kan dom löpa tysta löp.

• sallybuse

Nu ska jag snart gå och sova.Om där kommer några kattungar i kväll skriv då de imorron är du snäll.Har tänkt på henne i dag.Man blir så känslig när de gäller sånt.

• mammajonathan
    sallybuse skrev 2008-07-16 23:23:21 följande:
    Nu ska jag snart gå och sova.Om där kommer några kattungar i kväll skriv då de imorron är du snäll.Har tänkt på henne i dag.Man blir så känslig när de gäller sånt.
    jag skriver och berättar för dig när det händer.
    Tack för stödet och omtanken!!
  • sallybuse

Jag har inte lagt mig än.19 dagar är ju länge om hon gått över:Och de kan inte stämma.Dom är ju gravida ca 64 dagar.Du får ha lite tålamod så kommer dom snart.

• mammajonathan

jo det är det jag menar, såhon kan inte blivit parad när jag trodde,.hon måste löpt utan att visa det, jo jag skall försöka ha tålmod=)

• Humlemamma

hur har de gått? nåra bebisar än??? =)

**Alexander 061222 Mitt allt!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!**
  • mammajonathan
    AjaSsa skrev 2008-07-17 20:38:22 följande:
    hur har de gått? nåra bebisar än??? =)
    ja bebisarna kom i morse/natt, blev fem st 4 svartvita och en röd, har inte kollat könen än=) hur söta som helst=)
  • Humlemamma
    mammajonathan skrev 2008-07-17 20:44:09 följande:
    ja bebisarna kom i morse/natt, blev fem st 4 svartvita och en röd, har inte kollat könen än=) hur söta som helst=)
    oh grattis !!!! =) va spännande! glöm ej fota sen!!!!vill see!!!
    **Alexander 061222 Mitt allt!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!**
Svar på tråden inga fosterrörelser???(Katt)