• HannaT

Stokke Tripp Trapp - rea eller pruta?

Vi ska köpa två Tripp trapp-stolar till våra tvillingar. Någon som tror på att de reas ut någonstans inom snar framtid?
    Eller var tror ni att man har störst möjlighet att pruta när man köper två?

(Jo, vi kollar även på Blocket men vi vill ha vita stolar och de finns nästan aldrig att köpa begagnade.)

Tacksam för tips!

• Svar på tråden Stokke Tripp Trapp - rea eller pruta?
  • strojes

köp träfärgade begagnat och måla om de själv. totalt sett blir det ju billigare än att köpa två nya.

• Teskedsmamman

Min har blå sitt-/fotplanka... finns inte att få tag i, med en burk färg kan man göra mycket, och du... vita?! Köp mycklet disktrasor också då, för minsta lilla fläck kommer synas....

Mina drömmar uppfylldes 0402, 0510 och 0707, tre underbara killar!!!
  • Stormis

Jag har aldrig sett dem på rea, men däremot i paketpris. Typ köp stol + båge - få dynan på köpet. Men prova att pruta, testar man inte får man aldrig veta. Speciellt om du skall ha tillbehör bordet gå. Lycka till!

• ElAlAd

Har sett lite då och då att Babyland har erbjudanden, så om du har tålamod att vänta så kanske du sparar några hundralappar. Håller inte med att det går lika bra att köpa en träfärgad och sedan måla vit. De stolar som jag har sett där de har gjort så var det avskavd färg inom kort.

Tips, köp inte orginaldynorna som hör till, polkadots plastade dynor är 1000 gånger bättre ! Kolla priset i olika internetbutiker det kan variera kraftigt, jag köpte till slut min turkosa dyna på likasom.com

• Stormis

Håller med om att Stokkes dynor är kassa. Hade själv köpt Polkadots om jag inte fått en Stokkedyna.

• Ciccilionaa

Pruta på blocket, det finns en uppsjö!! och måla.

Imorrn ska jag måla våra, har en sedan länge och köpte ytterligare en i veckan och nu målar vi dem båda vita.

C

Svar på tråden Stokke Tripp Trapp - rea eller pruta?