snart blir det shoppa av i Grekland (rhodos)
vi åker den 23.e men finns det mycket shopping i rhodos stad, jag älskar ju väskor..Finns dte nån här som har bilder på väskor ni shoppat där och är dom dyra?
vi åker den 23.e men finns det mycket shopping i rhodos stad, jag älskar ju väskor..Finns dte nån här som har bilder på väskor ni shoppat där och är dom dyra?
nån?
mina föräldrar var där 1 vecka nu i juni
Fick parfymer, en dö läcker handväska i tyg då jag äääälskar väskor , dottern fick en supersöt frans klänning med tryck på + att det stod rhodos på
+ att vi fick lite annat med oxå.
Dom var jätte nöjda med resan i helhet Hoppas ni får en trevlig resa
Jag tycker då inte att det är ett shoppingparadis. Det finns rejält med krafs och turistiga saker. Typ det som "Alicia05sMamma" skriver om: det står Rhodos på massa av prylarna....not so nice.
Glömde ju skriva att det är dyrt där ja, så räkna inte kallt med att kunna tok shoppa till jätte låga priser.
vad tror ni att man kan få ge för en märkes väska där?
Om du med märkesväskor menar "riktiga" märkesväskor som Gucci, Fendi, Marc Jacobs m.fl. så ligger priserna ganska lika världen över. Jag tror dock inte ens att du hittar sådana väskor på Rhodos. Däremot kryllar det av mer eller mindre bra kopior till varierande pris.
Jo såna väskor vet jag attd et ska finnas men syfta mer på bra kopior, vet du vad dom ligger på i pris ungefär?
Har för mig att det är Euro där oxå, så räkna inte med att du kan fynda några riktiga märkesväskor då. Möjligtvis kopior isf.