• marre799

Hjälp snälla, angående telia refillkort till mobil !

Hej alla!

Mitt telia refill kort är svinigt dyrt på vardagar, det kostar 6 kr/ min att prata. På kvällar och helger är det mycket billigare. Kan man uppdatera/byta kort på nåt sätt??
    Obs, alltså inom telia. Vi bor lite avsides så telia är bästa täckningen!
    Kan man byta till halebop, det är ju telia?
    Jag har hört att man kan uppdatera kortet så det blir ca 69 öre /min med kontantkort. Men hur??
    Hjälp önskas

• Svar på tråden Hjälp snälla, angående telia refillkort till mobil !
  • Nyfiken gul

använd Halebop!! Det är ju Telia.

du kan ta med dig samma telefonnummer när du byter till Halebop. Gå in på deras hemsida o läs mer.

• janne j

Det finns lite olika typer av abonemang, antigen kan man teckna ett vanligt som tex telia till vänner, då betalar man 69 kr/månaden i fast avgift som man inte får ringa för men då ringer man å andra sidan gratis till alla teliamobiler och för 69 öre/min till andra mobiloperatörer som comwiq och telenor. Likaså ringer man för 69 öre/min till det fasta telenätet samt smsar för 69 öre per sms.

Vill man istället ha ett refilkort så finns det 3 olika att välja mellan på telia, se vidare på www.telia.se/privat/produkter_tjanster/mobilt/forbetaldakort/priser/

• janne j

vill du ändra abonemangsform eller typ av refilkort så ringer du bara 90350 så fixar dom det via telefon om jag inte minns helt fel annars kan man gå in på närmaste teliabutik så hjälper de dig där, du behöver alltså inte byta kort utan du behåller ditt gamla och kör på som vanligt.

Svar på tråden Hjälp snälla, angående telia refillkort till mobil !