Puerto Rico, Revoli playa?
Hej!
Jag sitter och kollar resor till November. Jag har hört att puerto rico ska vara fint och ha mest solchans på gran canaria.
Är det någon som bott på revoli playa? Bra hotell för barn?
mvh Karin
Hej!
Jag sitter och kollar resor till November. Jag har hört att puerto rico ska vara fint och ha mest solchans på gran canaria.
Är det någon som bott på revoli playa? Bra hotell för barn?
mvh Karin
Det var meningen att vi skulle åka dit men vi gjorde det inte, p.g.a sjukdom. Innan vi skulle åka hade jag kontakt med "Iskall Öl" som hade varit där, du kanske kan höra med henne.
Ok, tack!
Min systero ch hennes familj har varit där i fleeeera år i raden dom älskar det hotellet, sist jag var i puerto Rico var i januari o då var vi dit och kikade jätte fint poolområde och mkt trevligt och näratill strand och centrum. Tänk bara på att det ligger i uppförsbacke från strand och centrum :)
Vi bodde bara några 100 m där ifrån :)
Ja det är nog alldeles lagomväder i november i januari hade vi ca 25.30 grader och sol varje dag :) Nej inte jobbiga bara lååånga fast vi bodde lite längre upp endå vi ! Men från oss fanns det hissar ner till gatuplan supersmigidt :)
Ingen annan som varit där?
Min moster bor där 4v om året, jätte fint. De gånger vi varit där tillika med dem så har vi ofta varit och hälsa på dem i sitt fina hotell. Har ju inte sovit där, men det jag sett på dagen kan jag iaf rekommendera.
Vad bra !
Såg det ut att vara ett bra ställe för barnfamiljer?
Jag har varit i Puerto rico och bott på Revoli playa.
Kanonfint och bra för barnen, helt inhägnat och med stor fin pool!
Vad bra, får se om vi kommer iväg dit!
Vi var där förra året och det var helt kanon, tyckte vi!
Barnen var då 6 resp. lite drygt 3 år. En del backar och trappor, men vi tyckte det var kanon.
superbra hotell, rent, kakerlacksfritt!, varmt vatten i poolen (står ca 21 i katalogen men det har hållt ca 25 varje gång vi vart där..), bra trevlig städpersonal som även diskat varje gång (fast det inte skall ingå)
chower å uppträdanden flera kvällar i veckan i restaurangen, bra mat,.. inga trappor till stran-stan-innom hotellet (mycket ovanligt för hotell i poerto rico) jobbig backe dock att gå ner å upp för men funkar ju allafall bra även med barn å vagn.
Hotellet har tidigare varit ett Bamse hotell, på sommar halvåret är den fortfarande ett bamse hotell för engelska fritidsresor, dvs det säger väll redan att det är väldigt barnvänligt!