• adrenalin

Köpt skor från ecco!

Hej hej!
    Jag har köpt skor från ecco nu.. är det en bra investering tror jag? De var ganska dyra... förhoppningsvis är de slitstarka i alla fall så jag kan ha dom ett tag?

Dom känns bra i alla fall... Har börjat få så ont i fötterna så jag ville satsa i bra skor. Men är ecco bara märke utan nån nytta?

Erfarenheter?

• Svar på tråden Köpt skor från ecco!
  • karin123

Jag har ecco jympadojor. Superbra! Sköna, man kan gå en hel i blött gräs och man blir inte blöt om fötterna för de är gjorda av gore-tex. Värda var enda krona

• vargzaga

Köper nästan bara ecco skor och jag tycker dom är kanon......Håller bra och är sköna...

• gealach

Jag har flera par Ecco-skor och de är dyra, men håller väldigt länge, så det blir billigare i längden än att köpa flera par billiga. Dessutom är de sanslöst bekväma.

• Bebis

Min syster tyckte hon skulle vara duktig o sparsam så hon köpte ett par eccoskor o hör o häpna med de gick sönder efter en vecka.... hyfsat missnöjd då. men hon fick byta o tog ett par sandaler o de är än så länge hela...

• Kajsan

Det beror på vilken ecco.
    EccoShape är inte speciellt bra för det priset, de lever mest på märket men kvaliteten är inte den bästa.
    /Fd Ecco-försäljare

• adrenalin

vad är eccoshape då?

skulle mina gå sönder efter en vecka skulle jag garanterat lämna tillbaka skorna :)

• aguita

Jag är oxå nöjd med ecco men dem skorna jag köpt för ett tag sen färgar mina fötter så efter jag har gått i dem blir mina fötter svarta :(

• adrenalin

phu, vad tur! då har jag inte köpt ecco shape iaf, mina är vanliga sandaler :) jag hoppas jag kommer känna skillnad nu! fötterna har börjat bli lite lättare svullna nu pga graviditet och värme!

• adrenalin

jag hoppas de blir lite annorlunda i jämfört med mina fejk-adidas från svarta marknan. de var som att traska omkring på frigolit

• aguita

Kajsan, tack för tipsen, ska prova det :)

• ÄngelBängel

Jag vågar inte ens börja räkna hur gamla mina eccosandaler, som jag använder dagligen på jobbet, är När de börjar lukta är det bara att köra dem i tvättmaskinen på 40 grader (fast jag vet att man nog inte "får" göra så). Nu börjar tyvärr kardborrarna ge upp men nog har de varit en bra investering

• Shalita

Jag köpte ett par Eccoskor, för första gången, förra vintern (alltså -04) som har varit superbra! Sen dess har det blivit två par skor till därifrån och de är superbra de också!

Visst, de är lite dyra men det är ju bara när man köper dem. När man väl har gjort det har man ju bara ett par väldigt bekväma, slitstarka och hållbara skor så det lär ju bli fler Ecco för min del...

• adrenalin

jag har köpt skor som knappt hållit ett halvår den senaste tiden... blir så irriterad!!
    och de har gått sönder ordentligt också. och då är det inte jätteokända plastiga märken utan ändå något ansenliga köpta på sportaffär. .. är så trött på det!

• Gabbes päron

Ecco är f**imej de bästa skor jag haft. Ska slänga mina gamla nu pga att de gått sönder på insidan av hälen, men det är ju mitt eget fel eftersom jag envisas med att ha dom knutna när jag tar på mig dom. Ska nu köpa Ecco Receptor sandaler.

• bambigirl

Skor som jag har till vardags, där vill jag ha ecco. Både vinterkängorna och mina sommarskor håller ca 4 år, och då har jag dem nästan varje dag...

• Annber

Mina ecco-sandaler är såååå himla sköna!
    Hade ett par som jag hade i några år tills de var helt utnötta.
    I vintras köpte jag nya när jag var gravid och jobbade, behövde
    ett par riktigt sköna skor på jobbet och de ecco-sandaler jag köpte
    var verkligen värd varenda krona. Nu kan jag ju äntligen ha dem
    ute! Underbart!

Svar på tråden Köpt skor från ecco!