• Anonym (Nyfiken!)

"Dogging"?

Läste igår i tidningen om s. k "dogging" - alltså folk som möts och har sex p offentliga platser...Någon som vet mer om det här? Inte för att jag vill testa men blev så nyfiken. Har du varit med om det? Sett det? Om någon har erfarenheter, så berätta!

• Svar på tråden "Dogging"?
  • Anonym (Nyfiken!)

Inga "doggare" här alltså? Får väl ge mig till tåls då och se om det dyker upp någon...

• Anonym (Trogen)

Har aldrig hört talas om ordet förrän idag.

• Anonym (Nyfiken!)

Anonym (Trogen); Nej, det hade inte jag heller, förrän jag läste om det igår. Men då har man tydligen sovit Törbrosa-sömn, för det var inte helt ovanligt...tydligen..??

• HannaS86

Japps jag har testat och känner en kille som gillar att hålla på med sånt, han brukar arrangera träffar. Som jag fattat det från honom brukar det bara vara i bil men på nättidningarna beskriver de det som att det är offentligt i naturen, vet inte vilket som är "korrekt". Det är nog lättast att hitta någon genom att kolla runt på kk-sidor.

• Emmig

Jag trodde det var de homosexuellas domän...

• Fleur

kk sidor??

°?°?°? ღ♥ Jonathan 951012 ♥ღ♥ Isabelle 080103 ♥ღ?°?°?°
  • Anonym (Trogen)

Skulle kunna tänka mig att titta på någon gång med frun (vilket aldrig kommer hända). Känns så där lagom snuskigt och spännande. Lite förbjudet på något sätt att titta på när andra har sex.

• Anonym (Nyfiken!)

Ok, jag fortsätter leta efter er med erfarenheter...Även igår stod det en artikel i tidningen om "dogging - sommarens sextrend"...Fast om det nu är så hett, var finns då alla "doggare"? Är det bara HannaS86 som testat här? Blir ju mer och mer nyfiken ju!
    Puff-puff!

• Anonym (dog)

Jag har testat...
    Vad vill du veta?

• Anonym

Anonym (Trogen) skrev 2008-07-15 15:57:21 följande:

Skulle kunna tänka mig att titta på någon gång med frun (vilket aldrig kommer hända). Känns så där lagom snuskigt och spännande. Lite förbjudet på något sätt att titta på när andra har sex.
    Kanske har hon samma tankar hon inte vågar yttra.. jag och min man har precis haft lite fantasi-snack och vi hade några gemensamma vi uppbådar modet till nu att prova. Åskådare i sängkammaren och trekant osv. Dogging skulle vara läckert.
  • HannaS86
    Svar på #6
    Ja jag visste inte riktigt vad jag skulle kalla det men sexkontaktsidor då ;) Där är det ju lite mer ytligt om man säger så och handlar bara om sex och många är öppna för tanken att träffa främlingar och ha sex på offentlig plats.

Fast jag vet inte dogging känns så speciellt. Inomhus eller utomhus spelar liksom inte så stor roll för mig :)
  • fiffi06

om du/ni är med lemmar på Bodycontact kan ni söka där på annonser om Dogging ......
    o de sker ej bara i bilar utan på ngn offentlig plats där man kan bli upptäkt typ i ngn cenral park el liknade

o man kan delta eller bara kika på alla andra som "doggar"

Svar på tråden "Dogging"?