Inlägg från: Cassanna |Visa alla inlägg
  • Cassanna

Ring och hårstrå???

Hur är det nu? Är det sin förlovnings/vigselring man tar o knyter fast i sitt eget hårstrå och håller över magen?
    Fram och tebax betyder?
    Cirklar betyder?

Hjälp...

• Svar på tråden Ring och hårstrå???
  • Cassanna
    cissi24 skrev 2008-07-15 11:30:15 följande:
    Den surrar ju inte av sig själv utan det är ju rörelse från din hand som gör det
    Precis vad jag ville höra just nu, tråkmåns!
  • Cassanna
    Gummsan85 skrev 2008-07-16 18:32:17 följande:
    aldrig hört talas om denna metod tidigare.. någon som kan förklara lite mer ingående hur man bör göra å vad det betyder??
    Du tar ett hårstrå från dig själv och knyter fast ringen i. Håll i hårstrået så ringen hamnar antingen över magen eller handleden va jag fattat det som. Om ringen efter en stund pendlar fram och tillbaka så är det en pojke och om ringen gör cirklar så är det en tjej. Hoppas du förstår vad jag menar...
  • Cassanna
    Thursday skrev 2008-07-17 12:35:30 följande:
    Mjaha, men ni som tror så hårt på detta... menar ni alltså att livet är förutbestämt? Att man redan från födseln är programmerad med hur många barn och av vilka kön man ska få?
    Denna tråd var inte menad att bli så djup...Om du vill filofisera vidare på detta så föreslår jag att du startar en egen tråd!
  • Cassanna
    loppanshus skrev 2008-07-17 12:33:55 följande:
    måste man vara gravid för att det ska funka?
    Nej det verkar inte så. Vissa har ju gjort det på handlederna när dom inte var gravida så testa
  • Cassanna
    Thursday skrev 2008-07-17 12:48:38 följande:
    Ja just det, glömde att det här ju inte är ett diskussionsforum utan en frågelåda. Mitt eviga misstag.
    Ja va tokigt det kan bli när man inte tänker efter innan
Svar på tråden Ring och hårstrå???