Inlägg från: leende guldbruna |Visa alla inlägg
  • leende guldbruna

LCHF tråden 3

HEJ HEJ!!
    Nick: LEENDE GULDBRUNA
    Började med LCHF: ca 6 v sen:2/8
    Viktnedgång: 8,5
    Kvar att gå ner: ca 20 kg.

Å jag e såå glaaad
    har grejerna nu så jag antar att jag tom gått ner lite mer brukar svullna upp lite då.

Alltså fattar ni -ja det har ni ju gjort -men detta e ju helt underbart vad lätt det går.

I helgen väntar prövningar min äldsta grabb fyller 10 så det blir fest i typ 3 dgr.tänkte göra choklad kakan som finns i recept tråden.
    har ni annat tips så tar jag gärna emot det.
    igår hade jag 70 % choklad till denna kaka å det var första gången jag fuskade.tog 2 bitar ,men den e det ju socker i .har inte hittat den andra ni prata om....fast det känns bra iaf. men det gav ju mersmak!
    ang amning så kan jag bara hålla med er andra-sunt förnuft!!!

GO GIRLS!!

• leende guldbruna
    Fjällräven skrev 2008-09-10 21:35:39 följande:
    Leende Guldbruna: Visst är det härligt att det går så lätt! Saknar inte kh någe alls!Träffade några gamla vänner idag som jag inte sett på ett tag, och hon frågade på en gång om jag gått ner och att det syntes tydligt! Så roligt när man får höra såna saker Blir ännu mer pepp på att fortsätta.Än så länge -6,3kg och 7cm...*wee*...
    Jaaa jätteroligt

jasså har du mätt oxå .Inte jag
    Askul å träffa folk-har slutat tänka -åh nej 20 kg kvar ,mår bättre.
    ha de gott!
  • leende guldbruna

hallå allihop!!

har inte vägt mig idag ,men har inte fuskat ngt.haft kalas i helgen å gjorde choklad kakan ,den frysta i recept tråden,jättegod med hallon å grädde till.det var det enda "fusket".

Ni som dricker vin,hur mycket dricker ni,hur ofta å går ni ner i vikt ändå??

• leende guldbruna

här händer inget spec,förutom att jag kommer opereras-jippie- nu slipper jag ha ont.
    med maten går det bra-känns som vardag.tänker inte ens till.utan det går automatiskt

ska väga mig imorgon.helgen har varit bra .utan fusk.förutom kakan som finns i recept tråden.JÄTTEGOD!!

• leende guldbruna
    Muminski skrev 2008-09-17 09:23:48 följande:
    Underbart för dig. När planeras op?? Jagh har idag pratat med dr, hon var lite mer sympatisk än sist så nu kanske jag får hjälp!!!
    inte fått datum än.men snart hoppas jag.han sa att ett diskbråck brukar gå över efter 6-7 v så det var dags att göra ngt. å du har väl gått omkring med det ännu längre än jag??
    *håller tummarna att du blir lyssnad på*
  • leende guldbruna

nu var det slut på det roliga!!

trots att jag inte fuskat så har jag gått upp ett kg å står still där.
    ni som följt mina skriverier om choklad tårtan -gör den inte!!!!
    det kan bara vara den!!

inge roligt.börjar svikta min motivation-som sagt allt går så lätt i medvind

saknar inte normal mat-men mitt jaha då skiter jag i allt -tänk
    gör sig påmint.

om jag ändå inte gått upp ett kg utan bara stått still....
    ja ni så här håller jag på.

men har inte gett upp än.har ni tips så tar jag tacksamt emot,äter redan cocos fett.

• leende guldbruna
    Muminski skrev 2008-09-18 09:13:42 följande:
    Leende, har du möjlighet att ta någon rask promenad innan frukost?? Det sätter fart på förbränningen.
    nix går inte alls.kan inte ens ta mig på toa utan värk tabl å det tar en timme efter att jag tagit dom å då börjar det bli rusch till jobbet.å så barnen oxå som ska iväg,har tre st.men jag går på em
  • leende guldbruna
    Svar på #2087
    jo såklart e det som du säger,ska försöka hålla ut.försöker läsa mina tidigare inlägg då det gick så bra,det motiverar lite.
    jag va in på minimat-vad e det man ska ligga på jag låg på 73% fett 21%kolisar å 7 kolhydrater,för mycket?
    det var alltså gårdagen.

jag köper majjonäs.använder typ 2 dl i veckan så jag e lite lat-det får inte bli jobbigt.
Svar på tråden LCHF tråden 3