• Suck och suck

Hur mycket pengar går det då ni är på Gröna Lund?

Yes, det är min fråga.

• Svar på tråden Hur mycket pengar går det då ni är på Gröna Lund?
  • staaaaar

Själv går man ju på Liseberg, vet inte om det är ungefär samma priser. För två personer går det åt 1000kr cirka.

• Ulrika22

ja vi var 3 vuxna en 3 åring och allt som allt gick väl vårat besök på 1000 kr tillsammans.

• epe

vi var på grönan i lördags och det kostade oss totalt 1 700 kr. 3 åkband, 3 kuponger till en karusell, mat till 4 pers (fish and chips), lite spelande, godis, glass (3 st) o sockervadd ( 1 st).

• Majsan70

Vi går till Liseberg iofs, men runt 2000 kronor för oss och vi är två vuxna o två tonåringar o en snart 5 åring. Men summan varierar grymt kan bi mer o kan bi mindre. Skillnaden i år är att mina stora barn valt bort sina guldpass och behöver åkband när vi går nu.

• Miss Lau

Vi gjorde slut på ca 2000 kr när vi var där. 2 vuxna och 2 barn (tre åkband) och mat på "Hyllan"

• Kryztina

2000 ca (men på Liseberg var vi, kan tänka mig att det är samma priser) , vi gjorde då inga större utsvävningar. Åt pizzabuffé,köpte kaffe och glass + köpte åkband till 4 st. Barnen fick köpa lotter och godis för egna pengar.

• NicoFina

Massor!
    3 åkband, lotter + "pilkastning" ,mat
    2500

• mooogn

Grönan är tristare än Liseberg så där kanske vi -2 vuxna och 2 barn- gör av med 1.000-1.500:-. På Liseberg blir det runt 2.000:-... Generad

• Octobers

4 vuxna och 2 barn (9+10 år) och vi gjorde av med 1760 bara för inträde, båt dit och åkband. Sen gick det lite i mat och spelande, men det var endast några hundra, så kanske totalt 2000.

Svar på tråden Hur mycket pengar går det då ni är på Gröna Lund?