Inlägg från: Anonym (bondage) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bondage)

Dominans, 24/7 och TPE

Jag kikar på diskussionen och tycker den är jätteintressant

Jag har för mig att saan78 berättade i den andra tråden att hon och hennes man har en väldigt jämställd fördelning av hushållsarbetet trots att hon lever som slavinna i en 24/7-relation. Så hur det ser ut med städning behöver ju inte säga så mycket om ens undergivenhet.

• Anonym (bondage)

Anonym (Helt ny :)) skrev 2008-07-19 20:44:49 följande:

Anonym (bondage) skrev 2008-07-19 20:43:03 följande:Bra :D!Jag vet att frågan kanske verkade dum, men det är lite annorlunda "tänk" som jag behöver sätta mig in i om jag ska förstå mig själv....
    Jag tycker inte alls att det var en dum fråga, snarare är det ganska klokt att fråga istället för att inget få veta!

Sen ska man väl inte förakta möjligheten att testa på vad man gillar och se hur det funkar. 24/2 kan vara en start så god som någon. Jag har en väninna som startade sitt förhållande så, eftersom de då hade möjlighet att testa och utvärdera på ett enklare sätt enligt henne.
  • Anonym (bondage)
    Cuthalion skrev 2008-08-08 22:56:28 följande:
    Läste i er andra tråd men har inte velat förstöra den med en massa frågor så det här var ju toppen .I den nämns det om bestraffningar och bland annat saan78 skriver om vissa saker hon absolut inte tycker om men som hon utsätts för ändå. Borde inte det gå emot det ni skriver om att allt är baserat på kärlek och respekt? Jag är ledsen om jag låter dömande, menar inget illa utan är uppriktigt nyfiken.
    Men det är klart att det finns möjlighet att ställa frågor i den också. (om du har några som inte nödvändigtvis rör TPE och 24/7) Vi ÄLSKAR att prata, analysera och plocka isär!
Svar på tråden Dominans, 24/7 och TPE