• Loco Madre

Vilken är den bästa åldern?

Tiden går fort och små barn blir stora, känns det vemodigt eller bra? Ja varje ålder har väl sin charm men vilken ålder är den bästa eller blir det bara bättre och bättre? Kanske saknar du spädbarnstiden eller är du glad att den är över? Vad tycker du?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken är den bästa åldern?
  • mamarazzi

Svårt att rösta då min dotter bara är 2,5 år men jag tycker den bästa tiden är NU!!

• Bebis

Min son är bara 4 så det känns svårt att rösta Men det utbyte man kan ha med honom nu är helt underbart Om jag bara kunde slippa Bajspratet vore det hur bra som helst

Don't Panic
  • ludenben

Varje ålder har sin charm. Har inte upplevt att nåt är det bästa utan alla är lika bra på sitt sätt.

• yodi

har en ettåring och en tre åring och kan säga att båda åldrarna har sina fördelar

• vampyria2

Jag har barn i åldern 8 mån till 16 år, jag röstade varje ålder är lika bra. Älskar att sitta och snacka strunnt med min 16 åring lika mycket som jag älskar att gosa med min bebis.

Men 11 åriga tjejer är vidriga då hade jag kunnat sälja dem välldigt billigt, tur att det gick över ganska snabbt Skrattande

• Loco Madre

Ja man får rösta utifrån hur gammalt barn man har för ingen kan ju veta hur det blir sen.. Själv har jag en son som bara är 8 mån så jag tycker att det bara blir bättre och bättre..

• Livshlädje

Innan jag blev mamma hade jag helt klart svarat 0-1år.. var bäbistokig! Men nu måste jag svara "varje ålder är lika bra", för så är det ju verkligen..

Om du inte kan njuta av det du har, hur skulle du då kunna vara lyckligare med mer?
  • Qywez

Varje ålder har sin charm, har testa de flesta .
    Men 0-3 är lite mer speciell, kanske för att dom behöver en mer då .
    Men uttrycket små barn, små bekymer, stora barn, stora bekymmer, ja, det stämmer till fullo, så njut av era små, även i trosålder, för det blir värre .

• Ericaste

Jag har inga barn och är bebisgalen så jag röstade 0-1 år. Jag tycker dock att det är jättekul både att vara scoutledare åt tonåringar och att vara barnvakt åt förskole- och skolbarn så egentligen har nog varje ålder sin charm!

• Linda1976

Jag har en dotter som är drygt 3 och jag tycker det är bäst nu. Har aldrig varit en bebismamma, gillar större barn bättre - som man kan resonera med.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
Svar på tråden Vilken är den bästa åldern?