Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon? del 2

jag hittar hit hoppas allt är bra med er !

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

jannovich: hur långt cyklade ni?

Själv har jag fikat med skorpan idag, och efter det så har det blivit massa lek med Nathalie

• MammaTillEKNS

Jannovich: det gör hon säkert, förhoppningasvis var du en bra guide Nu ligger N och sover, hon har varit så tuttig men vägrat ta napp förut, så nu när hon var så trött och tuttig så tog vi dinappen och stoppade i munnen på henne och oj vad hon tuttade hon somnade med dinappen i munnen så imorgon blir det att åka till BP och köpa nappar Idag har vi också provat en ny gröt, mango och äpple, och den tyckte hon var såååå god vad ska ni hitta på för skoj ikväll? 

• MammaTillEKNS

Jannovich: ja, jag skulle ha gjort det vad är det för en leksak då? hehe, brukar bli så att dygnsrytmen blir lite annorlunda :) hur länge sov ni idag då? Vi fick faktiskt sovmorgon till 07.40 Jag får komma över någon dag och titta hur ni har fått det nu! hihi, här på¨andra sidan gården så leker vi med Nathalie, hon är ute och går nu

• MammaTillEKNS

jannovich: Får väl kika över snart jag kan nog gissa hur länge ni sov men det är skönt att sova ut, så jag tycker du ska passa på nu när du har semester, när du börjar jobba sen så får du inte så mkt sovmorgon Ja det är hur skönt som helst, men det gör inget om hon vaknar kl.06 heller och vill leka, hon somnar ju tså tidigt på kvällen och sover hela natten så jag längtar verkligen tills hon kan gå, men det dröjer nog inte länge så som hon håller på Ni får ha så kul på liseberg imorgon, råka inte ut för några olyckor nu bara

• MammaTillEKNS

Leos och Vincents mamma: Vilka söta bilder på dina barn

• MammaTillEKNS

ciccielv: Tyvärr så tror jag inte att graflunds kommer sparka ut dem...dem kommer säga att "han är ju bara 15 år och han får ju vård". 

• MammaTillEKNS

Jannovich: just det ja, då får du ingen lugn stund du får komma över med henne någon dag! Jag vet vad ni kan göra åka till SK och äta glass

• MammaTillEKNS

Marayah: Då får vi ta en träff när du kommer tillbaka, när det nu blir

Jannovich: vi får åka dit någon gång under sommaren

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
  • MammaTillEKNS

Apipoulai: så du har hittat hit också kul namn du har

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Linköping, någon? del 2