Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

Linköping, någon? del 2

nu har ja med hittat hit... idag har ja haft fullbokat som banligt, alltid lika skönt att ha nåt att göra..
    el på fm tog ja de soft efter lunch åkte ja till kompisen carro och hennes 3 barn med Alma och hon har gosat bebis.. efter de åkte vi på speedway då vi är en aningen motorintresserade här i familjen ja inte olivia men hon åkte till sin pappa redan idag på em och kommer hem på söndag el nästa vecka nångång..

• Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-16 23:08:41 följande:
    du är precis som mig.jag kan inte sitta still  mer än nån dag.nä nu ska jag lägga mig så sonen får datorn igenha en bra kväll så länge
    mm, är ju de skulle inte palla att sitta inne en hel dag, nej måste ut och röra på mig

ses nåt imorgon? har du inte hund kan du ju komma över om inte gubben vill åka iväg nånstan...
  • Mammatill4a

ingen mer än ja som har morronpigga barn , alma vaknade vid kl 7 idag och ja vart mindre lockad av att gå upp då allt snurrar i huvudet på mig just nu, känner mig en aningen bakis snurrig, kan knappt gå. men var tyungen att kolla svar på fl.. men ska åter gå till soffan och hoppas yrseln går över..

hej så länge

• Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-17 08:22:28 följande:
    är vovvefri till kl 21 imorrn.så enormt skönt.ush idag mår man skit.har haft mardrömmar hela natten.känner mer som om jag sover än att jag är  vaken
    Mår inte så prima ja heller.. yrels har slagit till:-P, ska ut till famor och farfar ev en sväng i dag ska tvätta bilen.. vilken tid sa vi imorgon? ja är då minneslös
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-17 08:44:05 följande:
    är du senil som mig.trotr du sa 9:47 om jag minns rätt.jag måste dock fylla på kortet först i centrum imorrn bitti.ush då får man hoppas att du slipper svimanfall.det blir nog en sväng idag till tornby så man har det gjort inför helgen.imorrn blir det stan
    hihi , ja du ja e´faan inte klok på att förvirra tidare, men då säger vi halv 10 på gården?

haha, ja du här bli de att sitta och ligga hela dagen om inte detta ger med sig, faaan sjuk ju har inte mått såhär för.. hoppas alla värden är bra imorgon ,för svullen är ju inte för kan fortfarande ha på mig ringarna
  • Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-07-17 08:53:56 följande:
    Här vaknade Filip ca 7.30. Marko har inte vaknat än. Eller han har vaknat och sen somnat om igen en gång. Idag ska vi nog åka. Beroende på om ja får tag på arbetsgivarintyget idag. Killen på jobbet skulle höra av sig men har inte gjort de så de blir till att ringa upp dom igen... Så dagen kommer handla om bil åkning hela dagen. Tar väl ca 8-10 timmar att ta sig dit vi ska. Det roliga e att ja slipper köra hela vägen själv nu för handledar pappren för sambon har kommit nu, så han får övningsköra med mej.. Skojj men samtidigt lite läskigt.
    hoppas ni får en trevlig resa upp med fint väder och bra väglag, inte för att vi sätts mkt på sista tiden, men ja kommer sakna dig..
  • Mammatill4a

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-17 10:16:26 följande:

Nepp, Vincent vaknade 8.30, då hade han sovit utan att vakna en enda gång sen 19.30 igår kväll. Leo vaknade runt 8.Idag ska vi till banken o sätta in alla pengar från Leos spargrisar på hans sparkonto, de är fulla nu så vi måste tömma dem, sen ska vi passa på att öppna ett sparkonto till Vincent oxå.Sen ska vi till ikea o köpa bordet som tillhör till matstolen som Vincent har. Det som vi hade gick sönder när Leo var liten.Efter det ska vi hem o fortsätta att städa o röja lite här hemma, sambon ska ta bort vårat fula staket, som vi har tänkt att göra väldigt länge.
    hoppas ni får en trevlig dag med allt som ska göra, här kommer de bli mest soffan för min del, eftersom huvudet inte är med mig alls idag, har blivit en aning bättre men inte mkt..
  • Mammatill4a

Ciccielv: japp de gör vi..

vilka skulle komma och fika med oss imorgon fm?

står vid HM:s stora ingång straxt vid 11 ser vart vi tar vägen sen, nån som har tips på bra och billigt inne i city

• Mammatill4a
    Cia80 skrev 2008-07-17 15:14:02 följande:
    Hej tjejer!Nu tillhör jag äntligen er skara!Den 11:e blev jag mamma till Alva!
    ÅHHH stort grattis till er.. vad fint namn ni valt.. gick allt bra? säkert inte den enda som frågar:-P
  • Mammatill4a

MammatillEKNS: skulle du fika med oss?

Svar på tråden Linköping, någon? del 2