Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon? del 2

ciccielv: vad ska du sy för något idag?

Själv håller jag på och tvättar för fullt. Nathalie har precis somnat, får se hur länge hon sover nu, hon sov jättedåligt inatt, vet inte hur många gånger vi gick in till henne då hon skrek alldeles hjärtskärande . Vet inte om det är tänder på gång eller om hon drömde något eller om det är något annat men när hon vaknade vid halv sju så var hon hur glad som helst hon stod framför klösbrädan för en stund sen och tyckte den var så kul, vilka läten hon har börjat med

Vad har ni andra för planer idag? Vi kanske cyklar ut till någon sjö (svartåfors blir det nog, folk rekommenderar ju den) och badar med lillstumpan

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

Mammatill4a: Du får gärna köpa med dig något om du vill ska vi ses någon gång i eftermiddag?, Jag ska inte träna idag, utan tar det på söndag istället, har så förbannat ont i mina fötter när N vaknar så kanske vi cyklar ut och badar en stund men vi blir inte borta så länge

• MammaTillEKNS

ciccielv: aha, ja vi cyklade i ungefär en timme, så skönt

Mammatill4a: Så fort du ser det här så kom in på msn måste säga en sak

• MammaTillEKNS

Jannovich: mm, det är mycket roligare att cykla när N är med vad ska du och familjen hitta på idag?

Vad ska alla göra för något idag? Idag ska vi bara ta det lugnt, som vanligt så ska vi ta en cykeltur med N, hon älskar ju att cykla

• MammaTillEKNS

Jag skriver också upp mig, men jag är inte helt säker på att jag kan. Svärmor kommer eventuellt ner den helgen eller i början på veckan därefter. Hon har inte bestämt sig ännu så jag håller det lite öppet än så länge.

2/8
    ciccielv
    Fru T

8/8

ciccielv
    Fru T
    mammatill4a
    JennyoPatrik
    Marayah
    Leos och Vincents mamma

MammatillEKNS

9/8
    ciccielv
    Fru T
    Marayah

• MammaTillEKNS

Fru tzoanidis: Allt bra med dig i regnet?

• MammaTillEKNS

Fru Tzoanidis: Hoppas verkligen det tar sig för er! hur länge blir ni i grekland? det kanske blir något där

Det är faktiskt bara bra att det kommer lite regn, som du säger så är det skönt att kunna andas lite!

Vad ska vi äta för gott på lördag då? Någon som kommit med något förslag?

• MammaTillEKNS

Fru tzoanidis: Får hoppas att mensen håller sig obrta och att det har tagit sig nu

Vad säger ni om att äta tacos då? Lätt och smidigt att laga till!

• MammaTillEKNS

ciccelv: okej men då tar vi något annat Har ni något förslag på något annat som vi kan äta?

• MammaTillEKNS

Jag kan vara med på tjejkvällen svärmor kommer inte förens helgen efter!

Vi gör inte heller så mycket i regnet, är inne och leker för fullt med Nathalie vi har även fixat hennes spjälsäng och sänkt ett hack, hon sitter så himla stadigt så vi vågar inte ha den längst upp längre. Det står väl inte på förens hon ställer sig upp och den risken vågar jag inte ta.

Svar på tråden Linköping, någon? del 2