• Elli80

Linköping, någon? del 2

Detta är fortsättningstråden för Linköping, någon? Tråden startade 1/5 -08. Bor du i Linköping eller kanske ska flytta dit är du välkommen att vara med!
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m32319921.html

(Ursprungstext)
    Hej på er!
    Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli fruktansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd
    Skorpan08 - Therese 38 år, gift, fyra döttrar
    -90, -94, -95 och -08. Bor i Idingstad,Linköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 11:22
    Ewa sambo med Daniel, sonen William född jan 08, kommer bo i Lambohov f.om 1

• Svar på tråden Linköping, någon? del 2
  • Leos och Vincents mamma
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-16 21:02:02 följande:
    Vilken glad kille...
    Ja, han är våran gladfis som är glad nästan för jämnan
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Fyra Mirakel
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-16 21:08:03 följande:
    Som Saga då, varje gång man kallar henne för Sagaskrutt skiner hon upp som en sol....
    ღ Elin060420 ღ David940103 ღ Michaela950914 ღ Saga080402 ღ
  • MammaTillEKNS

jannovich: Får väl kika över snart jag kan nog gissa hur länge ni sov men det är skönt att sova ut, så jag tycker du ska passa på nu när du har semester, när du börjar jobba sen så får du inte så mkt sovmorgon Ja det är hur skönt som helst, men det gör inget om hon vaknar kl.06 heller och vill leka, hon somnar ju tså tidigt på kvällen och sover hela natten så jag längtar verkligen tills hon kan gå, men det dröjer nog inte länge så som hon håller på Ni får ha så kul på liseberg imorgon, råka inte ut för några olyckor nu bara

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • ciccielv
    Snobben79 skrev 2008-07-16 20:31:04 följande:
    ciccielv: Det blev en Antilop-stol (tror den hette så). En sån hög i plast med ett litet bord till. Men usch vad otäckt med den där killen.
    de stolarna är toppenbraGladsjälv har jag kört med stokke tripp trappstolen
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-16 20:34:33 följande:
    cicci;usch , jag skulle inte våga släppa ut barnen..men man kan ju inte hålla dem inlåsta heller....nån borde ju kunna göra ngt , men vem är ju frågan?!
    fast å andra sidan så ska inte äcklet förstöra våra barns RÄTTIGHETER till att få vara ute och leka.

jag tänker ta tag i det bara grannarna kommer hem.ju fler föräldrar som har varit utsatta för samma sjuka kille ju större chans att vi får vår talan hörd och att vi får hjälp med att få en trygg gård åt barnen igen
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-16 20:58:47 följande:
    Lite bilder på Vincent när han äter gröt..klicka på bilderna så blir de stora.Gott med grötTittar på storebrorsan medans man äter grötSå här glad o lycklig blir man av att äta gröt =)Mums
    villka supersöta gossarGlad
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-16 21:09:43 följande:
    Som Saga då, varje gång man kallar henne för Sagaskrutt skiner hon upp som en sol....
    Det gör Vincent oxå när vi kallar honom för gladfisen
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • ciccielv
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-16 21:08:03 följande:
    vad fort tiden  går, snart är er lilla gose uppe och gårGlad
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • MammaTillEKNS

Leos och Vincents mamma: Vilka söta bilder på dina barn

• Elli80

Leo och Vincents mamma: Vilken gullunge!!!

• MammaTillEKNS

ciccielv: Tyvärr så tror jag inte att graflunds kommer sparka ut dem...dem kommer säga att "han är ju bara 15 år och han får ju vård". 

• jannovich
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-16 21:11:52 följande:
    jannovich: Får väl kika över snart jag kan nog gissa hur länge ni sov men det är skönt att sova ut, så jag tycker du ska passa på nu när du har semester, när du börjar jobba sen så får du inte så mkt sovmorgon Ja det är hur skönt som helst, men det gör inget om hon vaknar kl.06 heller och vill leka, hon somnar ju tså tidigt på kvällen och sover hela natten så jag längtar verkligen tills hon kan gå, men det dröjer nog inte länge så som hon håller på Ni får ha så kul på liseberg imorgon, råka inte ut för några olyckor nu bara
    Det får du minsann göra! Mm, snart kommer ju Elsa på besök också så då blir det upp tidigt Blir inget liseberg imorrn, vi kom ju på att det är gothia cup i veckan = massa extra ungar på liseberg. Funderar på om vi ska hitta på nåt annat men inte kommit fram till nåt än!

Leo och Vincents mamma:

Vilket söting du har
Svar på tråden Linköping, någon? del 2