• Anonym (funderar)

hmm..naket,porr,fruntimmer o karlsluskar

kan inte låta bli att fundera ;)
    Nästan varje dag så finner man en ny tråd -varför tittar han på porr? -tidningar hit, o tidningar dit... etc.
    Tjejers hets, -vad är det för fel på mig? -Duger inte jag?

Hur ofta skriver grabbarna så?
    När vi dreglar över nån blöt hunk i badbyxor i senaste veckotidningen, eller när vi disskuterar vem som är hetast i den o den såpan..

Varför är det så?
    Jag har nog ännu inte mött en man som någonsin opponerat sig eller blivit nojjig för att tjejen tittar på porr, snarare tvärtom ;)
    Men så fort våra karlar höjer på ögonbrynen åt en brud i bikini så är han en otäck karlslusk som inte ska få sex på flera år... för att inte tala om vad han är för nåt om han händelsevis tittar på porr...

För egen del så har jag inga problem med att min karl kikar på naket,porr eller vad det nu är,
    jag tittar ju också för guds skull :D
    Men över lag, verkar det vara som jag skrivit ovan.. varför?

• Svar på tråden hmm..naket,porr,fruntimmer o karlsluskar
  • Fröken perfekt

Vänta på svar på detta fenomen jag med..

• Anonym

alla kvinnor kanske inte tittar på porr, medan det är VANLIGARE att karlar gör det. Karlar har ett fysiskt behov av att tömma medan kvinnor kan vara utan sex i princip hur länge som helst. Karlar är mer sexuella pga det. har vi tjejer inte sex med dom när dom vill ska du inte tro att dom väntar i all evighet på att du vill igen... Kanske är det det dom är oroliga för.

• Anonym (funderar)

Att kvinnor kan vara utan sex nästan hur länge som helst köper jag inte ;)
    Det är nog VÄLDIGT individuellt.. En vecka utan sex o jag klättrar på väggarna :D
    Sen menade jag inte att alla kvinnor tittar på porr ;)
    Men de kanske skulle behöva...hihi

• Anonym

men jag skulle inte heller vilja vara utan sex i en vecka.. men för killar går det inte att vara utan länge om vi snackar FYSISKA behov.. hos kvinnan finns bara det psykiska, hos männen finns både det FYSISKA och det PSYKISKA. Dom måste tömma ibland, själv eller med någon annan. det va det jag ville få fram. Det jag däremot inte förstår i ditt resonemang är att kvinnor skulle behöva se mer på porr? Varför? Det finns ju inget som ens är roligt med det. Patetiska brudar som stönar och gör sig till för männen, låtsas att det ärskönt och fejkar orgasmer..

INget för mig iaf. jag knullar hellre, och min kille får kolla hur mycket han vill, även fast jag inte är intresserad.
    Anonym (funderar) skrev 2008-07-17 11:44:22 följande:

Att kvinnor kan vara utan sex nästan hur länge som helst köper jag inte ;)Det är nog VÄLDIGT individuellt.. En vecka utan sex o jag klättrar på väggarna :DSen menade jag inte att alla kvinnor tittar på porr ;)Men de kanske skulle behöva...hihi
  • daljian

Vi spricker inte om vi inte tömmer, inte heller blir vi sjuka.
    Jag har iofs inte testat att hålla ut särskilt länge, men har aldrig hört om något fysiskt behov.

• Linky

Håller med diljian, vi har ju inget fysiskt behov av att tömma.
    Tycker bara det handlar om psykiska behov, av närheten till sin älskling och njutningen. Sen att det resulterar i att man kommer det är ju en annan sak, antingen själv eller med sin partner.

• minatre
    Anonym skrev 2008-07-17 11:34:33 följande:
    alla kvinnor kanske inte tittar på porr, medan det är VANLIGARE att karlar gör det. Karlar har ett fysiskt behov av att tömma medan kvinnor kan vara utan sex i princip hur länge som helst. Karlar är mer sexuella pga det. har vi tjejer inte sex med dom när dom vill ska du inte tro att dom väntar i all evighet på att du vill igen... Kanske är det det dom är oroliga för.
    Finns killar med liiite sexlust, de klarar sig länge utan sex! Sedan nns det tjejer med låg sexlust med såklart som klarar sig utan länge. Men för många av oss är det INTE så att vi bara kan gå utan hur länge som hällst!!!

Ang porr måste det få vara upp till var och en att bilda sig sin egen uppfattning om det då det fins så många aspekter som kan påverka ens inställning till porr.
  • Som snö

"Karlar har ett fysiskt behov av att tömma"

Vad händer om vi inte tömmer? Kommer vi att explodera? Hur länge törs man vänta innan man hamnar i nån form av riskzom?

• Trialanderror

Vi MÅSTEinte tömma...

Kroppen sköter det av sig själv om det går för länge. Det är därför man kan få utlösning på nätterna när man drömmer en saftig dröm.

Så att killar har ett fysiskt behov är bara dravel.

• TrasDockanLer

Min kille är inte som andra... Han har svårt för att prata och sex med mig och han tittar inte på porr, men jag tyckte inte att det var ok att han hade en tidning(som han aldrig titta i) om han inte kunnde prata med mig om vårat sexliv....

Tycker ni att det är fel att jag tycker så???

• Anonym (stavning?!)

Eh...varför skulle killen ha något emot att tjejen kollar på porr? Skulle du som tjej bry dig om att din kille tittade på porr bestående av högexponerade killar som slet som djur för att få lite anonyma tjejer att komma? Och detta gäller SÅKLART även gluttandet. Om det var tjejer som visslade så fort en kille i lite tajta jeans gick förbi, eller bildade vägg nere vid stranden för att helt öppet betygsätta killarna som klev i och ur vattnet och ha det som någon slags freebi att det ÄR så att tjejer inte kan låta bli att dreggla över småkillar, ja då tror jag faktiskt det skulle vara lite annat ljud i skällan...

• Anonym

om detta med fysiskt behov. jag får jävligt ont om jag inte gör det. spec om jag varit kåt och inte tömt. så ont att jag knappt kan gå ibland, och jag känner fler som reagerar så. men alla kanske inte gör det

• Anonym (haha)

Håller inte med dig, TS.
    Vad jag har förstått så, om tjejerna som är ledsna över att deras kille porrsurfar själva skulle göra det (finns såna som har "hämnats") så har det blivit ett jävla liv.
    Så jag köper inte att killar inte bryr sig att deras tjej porrsurfar. Många störs enormt av det. Dom tycker det är bara dom som får tillfredsställa sig själva...
    Min kille skulle inte gilla att jag kollade på porr.
    Sedan är det likadant med killar som sexchattar och har en massa "tjejkompisar" - om deras flickvän gör samma sak blir det ett jäääävla liv.
    VARFÖR? ^^

Svar på tråden hmm..naket,porr,fruntimmer o karlsluskar