Inlägg från: angebell |Visa alla inlägg
  • angebell

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Har en fråga kring klädsel till UJ. Vi har en svart UJ som vi älskar. Den är från 07 men har dock hunnit bli riiiiiktigt solblekt tyvärr trots att vi alltid förvarar den inomhus och varit väldigt sparsamma med att vara i solen.

Tänkte fråga er andra UJ ägare om någon provat att färga klädseln??? Dvs färgat om en svart för att minska den solblekta effekten??? Har det funkat?? Vågar man pröva???

• angebell
    Svar på #3396
    Fast jag var inne och kollade på Alfort & Cederholm, de som tillverkar textilfärg och de hade färg som går att färga nylon med.
    Merze skrev 2008-10-08 21:12:37 följande:
    Man kan inte färga nylon
  • angebell
    Svar på #3434

Ia 70 skrev 2008-10-09 12:42:41 följande:
    Går det att köpa ny klädsel till UJ´n
    jag frågade hos mamarazzi idag då jag skulle behöva en ny också. De hade frågat UJ och deras svar hade varit att det går inte just nu men kommer att göra, så de ville att jag skulle höra av mig igen senare på året.
  • angebell

Är det någon som har möjlighet att kolla på tvättrådslappen eller dylikt på klädseln till UJ???? Skulle vilja veta vad den är gjord av för material. Har nog klippt bort min tror jag :( Behöver veta för att ta reda på om det verkligen går att färga klädseln eller inte.

Tack för hjälpen om det är någon som orkar :)

• angebell
    Svar på #3509

miss oktober skrev 2008-10-10 13:43:48 följande:
    Svar på #3508går inte att färga klädslarna! tyvär.
    Har du prövat? Eller hur vet du det? Är bara nyfiken då jag såååå gärna hade velat att det skulle funka att färga :)
  • angebell
    Svar på #3672
    William har suttit i sittdelen på UJ sedan han var 4 månader och det har fungerat alldeles utmärkt.
    misshallonsaft skrev 2008-10-13 13:53:06 följande:
    ngn här som haft en liten på 3 mån som vägrat ligga ner i vagn å som satt bebis i sittdelen på UJ??
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII