Inlägg från: zmulizjanzon |Visa alla inlägg
  • zmulizjanzon

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Detta svar fick jag från Babyjungle

"The seats and hoods that we sell do fit on the 2008 models and you can find the available colours in our web shop.( not in black or brown) Kind regards,Baby Jungle bv"

• zmulizjanzon
    Aprilia skrev 2008-08-11 12:45:59 följande:
    Vill ev. vara med och beställa, skulle vilja ha en ny dyna då min har gått sönder, men hittar inga dynor på sidan. Såldes det rosa dynor 06 eller 05???
    I katalogen under seat inserts hittar du deras dynor. Hittade dock ingen rosa...
  • zmulizjanzon
    medow skrev 2008-08-11 20:19:49 följande:
    finns 2st av dem ute nu tror det är samma år på dem .Priset kan jag inte svara på om det är bra eller inte .
    Vagnarna ser ju så olika ut...den ena med det nya handdtaget... tror ni att någon av dessa passar min -08:a då???
  • zmulizjanzon
    medow skrev 2008-08-11 21:14:53 följande:
    det är olika årsmodeller på chassit .Den ena är en 04 och den andra en 05 .Är sååå osäker på om den sitter bra .Men jag vet att mammsens är duktig på alla års modeller och klädslar .
    Tack ska fråga henne
  • zmulizjanzon
    medow skrev 2008-08-11 21:16:23 följande:
    skulle tro att knapparna kommer lite på tok att de inte passar till 100% .Sedan så kommer nog suffleten att knäppas under stången så att säga .
    Ok, ja det är ju inte direkt optimalt. Typiskt eftersom babyjungle intye hade de färger som jag var intresserad av...
  • zmulizjanzon
    Martha skrev 2008-08-11 21:38:18 följande:
    Vad skrev dom då?
    Jag fick svaret att det endast var de färger som de beskrev på sidan. INTE svart och brun t.ex.
  • zmulizjanzon
    Martha skrev 2008-08-11 21:48:14 följande:
    Svart fanns när vi beställde..   + nån mer som inte stod med... :)
    Otur för mig då
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII