• medow

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Jag har en och den är jätte fin även effter ett par tvättar.

Elipse skrev 2008-08-07 19:48:39 följande:
    aj då. den kostar 470 begagnad och sägs vara använd i en månad, vad tycker ni?
  • medow

ja vist är det .
    Ganska fin färg i alla fall.

zmulizjanzon skrev 2008-08-08 19:31:48 följande:
    Bra, då vet jag...synd för det var ju ett bra pris
  • medow

Jätte fin pris ??
    Kan inte exakt år på den men en 05 minst .
    Kommer in fler experter senare ska du se.

mistryrose skrev 2008-08-08 18:53:10 följande:
    Hej alla UJ fantaster, jag har visst gått och blivit en jag med! Vi älskar vår UJ och våra sjuttiotalinspirerade sittdynor. Vi har ganska nyligen köpt den begagnad och den sägs vara inköpt i början av 06. Är det någon som kan se om det är en 05:a eller en 06:a??
  • medow

Ett kap vill jag säga .
    Hoppas på samma tur senare för mig hihihi.

mistryrose skrev 2008-08-08 21:22:51 följande:
    medow, tack för ditt svar!!! Ja den är verkligen fin, vi hade enorm tur då vi fick den för 3900kr. Familjen som sålde den skulle flytta och ville bli av med den snabbt. Den var ju lite fläckig och ett av spännena på hjulet var trasigt och ersatt med en ståltråd. Vi tvättade den och spatserade till Bonti och fick ett nytt spänne till hjulet för en tjuga så efter vår lilla pimpning ser den i princip ny ut! Jag har förstått att den inte är äldre än 05 eftersom den har stor korg under och vanligt icke ställbart handtag. Det spelar eg. inte så stor roll om det är en 05:a eller 06:a eftersom den känns säker och stadig men det är ju alltid kul att veta!
  • medow

Det skulle jag inte göra utan sattsa på en beg liggdel i stället.

IdaEng skrev 2008-08-09 14:05:17 följande:
    Hej hej! hur är liggläget i sittdelen? räknas det som fullt liggläge?Funderar på att strunta i liggdelen eftersom den är så smal och låta lillebror/syster ligga i mjuklift i sitdelen.. Någon som testat och hur funkar deta?
  • medow

ingen som ska köpa mer från babyjungle denna månad ?????

Fick ni rabatt ni som handlade ?

• medow

nu vill jag handla med .
    Ingen som behöver något hahaha

Martha skrev 2008-08-10 22:36:58 följande:
    Ja dom hade erbjudande om man  handlade för en viss summa fick man % på köpet... å sen fick vi 3 st skötväskor på köpet oxå.. :)
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII