Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Fy f-n om det är butiken som lurats!! Denna vagn kan vara en 2005:a alt. 2006...tror det ser ut o vara en 2006! INTE en 2008:a iallafall!!!!

www.blocket.se/vi/18306198.htm

• Lille Mammsen
    tessan8micke skrev 2008-09-27 09:08:51 följande:
    Gomorron!Jag letar efter en begagnad UJ, och undrar nu om det här med handtaget, är det på 06:orna man ska kolla så det är "rätt" handtag och hur ser jag det?Ska åka och titta på en idag förmodligen och vet inte vad jag ska kolla efter.
    Det var 2005! Tror nog att alla bytt ut sina knutar,men finns bilder vart prickarna sitter på knutarna gamla=2 nya=3 mm på wwww.onetreehill.nl
  • Lille Mammsen
    Ms Ms Kanga skrev 2008-09-27 20:49:46 följande:
    köp en helt ny från UK så ger du runt 5300 med garanti
    Men garantin gäller väl fortfarande ej i sverig! (dvs på import vagnarna)
  • Lille Mammsen
    pulmones skrev 2008-09-27 21:44:20 följande:
    rear dom inte ut några 08or någonstans?
    Bonti har gjort iallafall! kanske har kvar.............?
  • Lille Mammsen
    Merze skrev 2008-09-27 21:45:05 följande:
    Jo då garantin gäller även för importvagnarna. Bonti i mallmö har tagit emot reklamationer..... Det e ju ändå Nya Seland som står för kalaset.... Sen vet jag att de byter tex handtag på all avagnar utan å fråga vart de kommer ifrån...
    Jo handtagen vet jag! Men tex reklamationer på tex klädslar o så har man fått kontakta holland alt landet man köpt ifrån tidigare iallafall!
  • Lille Mammsen
    mallis80 skrev 2008-09-28 14:03:15 följande:
    Passar tullsas regnskydd till ligg/sittvagn på en UJ eller måste det vara till jogger/sulky?
    Jag har Tullsas =super! Modellen för framåtvända vagnar pga sitter bäst (har en öppning så du trär över handtaget)
  • Lille Mammsen
    Kerplunk skrev 2008-09-29 10:38:43 följande:
    Finns de på lager då eller kan man få vänta 0-16 veckor som det står under leveransinfo om uj?
    Dom brukar alltid försöka ha lite hemma!!
  • Lille Mammsen
    zasata skrev 2008-09-29 10:36:26 följande:
    säljer dom ut klädslarna också?
    Brukar ha! Mer i simpleworld/bonti butiken!! Ring!!
  • Lille Mammsen
    trebarsmamma skrev 2008-09-29 22:59:27 följande:
    är det billigare på bonti eller, många köper sina uj därifrån
    Finns väl en butik som har 20% på Uj nu...tror jag det var! Någon här...hur va det nu?
  • Lille Mammsen
    LitenBlomma skrev 2008-09-30 08:46:24 följande:
    Ni köper väl inte ALLA plum nu va?! Spara en till mig I värsta fall får jag hitta en Pink soda, en råååsa begagnad men det känns som att alla håller hårt i just den färgen. Sällan man ser dem på Blocket!
    Fanns ju en här på FL + blocket för 2900:- tror jag det var....om den inte e såld nu?
  • Lille Mammsen
    FruFrö skrev 2008-10-03 21:59:29 följande:
    Jag har fått tipset att man kan beställa Urban Jungle från www.pramworld.co.uk. Det ska vara fraktfritt, bara ta nån vecka och betydligt billigare. Räknade ut att det skulle kosta ca 5300 för en ny, -09, Moutain Terrian med liggdel och bumperbar.Nån som har beställt där och kan rekomendera eller inte rekomendera??/Elin
    Ojj...när jag kollade ang ta en UJ från UK så skulle det funka o va ju lite billigare där MEN frakten skulle bli runt 50-60£ detta var då för ca 2-3år sedan!
  • Lille Mammsen
    Shirley skrev 2008-10-05 18:00:52 följande:
    ah ja jag får göra det, vill ju isåfall ha med ställbart handtag. Har en singel 08 och på den e det ju det, borde ju vara samma med syskonvagnarna tycker man
    Fattar inte varför butikerna säger nya 08:an när dom enkelt o smidigt för kunderna kan säga 09:or......märket kommer ju knappast komma med 09:orna innan årets slut! Alla märken släpper ju sina nyheter nu och dom kallar sina 09:or! Men dubbel kolla om du vill ha den nya modellen så du inte får en vanlig 08:a
  • Lille Mammsen
    Shirley skrev 2008-10-06 08:31:42 följande:
    Jag hittar ingen info om syskonvagnen på deras sida
    gå in på bontis sida o läs!
  • Lille Mammsen
    saragbg skrev 2008-10-14 20:46:39 följande:
    såg idag att hjulen på vår vagn har blivit missfärgade/bruna.. finns d nån kräm man kan köpa o smörja in dom m så dom blir svarta o fina igen?sen frågar ja för min vännina igen varför ändrade dom locket på liggdelen från 07 framåt?hun funderar på att köpa 06liggdel,den måste väl va lika bra. enda som skiljer e väl utseendet? el blåser d in luft på dom äldre modellerna??
    Jag kör vinyl glans till mina (köpt på biltema för billig penning) bra oxå o ha på då gummi kan torka!
  • Lille Mammsen
    cattis82 skrev 2008-10-14 23:05:44 följande:
    Jäkla skit . Nu har mammarazzi tagit bort rabatten på UJ-vagnar. Jag som fortfarande inte har beställt, trodde ju det var gott om tid när det stod oktober ut.......
    Kan dom ju inte ta bort om det stod okober ut....eller?
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII