Inlägg från: Kerplunk |Visa alla inlägg
  • Kerplunk

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Kajsan skrev 2008-10-06 20:16:34 följande:
    Ja, men så fort de är så stora att de sparkar runt m benen blir de värdelösa tyvärr men de är jättebra i ligdelen.Jag har haft ett par
    Nej, är det så? Ledsen vet en 2åring på jobbet som hade sån och jag tyckte den verkade funka bra...
    ♥ Lovis 080131 ♥ ansjovis.wordpress.com
  • Kerplunk
    Kajsan skrev 2008-10-07 13:26:54 följande:
    Brun ny Singel beställd! Nu lääängar jag!
    Wohoo!! Beställde du också från mammarazzi? Tänk va mycket beställningar de måste ha fått... Skrattande
  • Kerplunk
    Kajsan skrev 2008-10-09 11:38:03 följande:
    Just denna gång när jag handade från Mammarazzi så handlade jag på faktura att betala när vagnen kommer.Blir försiktig med att betala in pengar i förskott är en liten butik har megarea.Det luktar konkurs och jag vill inte sitta i den situationen att jag betalt in 5000 kr som jag aldrig får tillbaks.Nu är det säkert inte så, men man kan inte vara nog försiktig.Men annars säljer jag alltid av en vagn när jag köper en ny, gå ju inte back på inköpen
    Gick det att handla på faktura alltså?? Förvånad jag provade det med de sa att beloppet var för stor för att det skulle gå att ta på faktura.. Fundersam
  • Kerplunk
    Svar på #3431
    LitenBlomma skrev 2008-10-09 12:19:23 följande:
    Men huuu nu Kajsan nu satte du griller i huvudet på mig...konkurs?! När man tänker efter så är erbjudandet nästan lite fööör bra för att vara för sant. De har 25% HELA oktober även på alla vagnarna och ingen begränsning utan de beställs direkt från UJ. Tänk om det ÄR så? Då hinner de få in mycket pengar 
    Nej, säg inte så.. Fundersam Nu blir jag också nojjig.. Tänk om det är så! Man har alltså ingen chans att få tillbaks pengarna om de går i konkurs?

Ändå har jag lite svårt att tro att det skulle vara så eftersom de alldeles nyligen startat upp en ny butik i Farsta centrum.. kanske naivt men..
  • Kerplunk
    Kajsan skrev 2008-10-09 15:56:29 följande:
    Jag undrar bara hur lång tid det tar innnan de andra butikerna reagerar och mammarazzi inte kommer få fortsätta att rea ut vagnar som de inte har i lager...
    De får alltså inte göra det?
  • Kerplunk
    Kajsan skrev 2008-10-09 16:08:06 följande:
    Ingen aning om vad UJ har för dealar, Bugaboo får ju inte göra så tillexempel.
    Okej, men då vet du alltså inte säkert att det är så..  Är väl bara att vänta och se då!
  • Kerplunk
    pulmones skrev 2008-10-09 16:10:10 följande:
    klart man får sin vagn . Det är ju en butik, det finns lagar och regler runt sånt här jag tror säkert vi får våra vagnar, frågan är bara när. någon som hört något?
    Tack för lugnande ord! Skrattande Jag har inte ens funderat på det innan det togs upp här i tråden idag..
  • Kerplunk

Jag mailade mammarazzi och frågade om de visste lite mer exakt när vagnen kommer. De skrev att de får en leverans från Uj nästa vecka och troligtvis är min vara med där. Och isåfall skickar de med detsamma. Hoppas nu det stämmer. Orkar inte vänta mer..

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII