Inlägg från: pulmones |Visa alla inlägg
  • pulmones

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

sålde min cc twin och sen la till lite

Susiepie skrev 2008-10-08 20:48:28 följande:
    Ni som köper NYA Uj vagnar då o då hur har ni råd tar ni på avbetalning eller hur gör ni ?
  • pulmones

Ni som beställt av mammarazzi....när har ni hört att er vagn kommer anlända?

• pulmones

klart man får sin vagn . Det är ju en butik, det finns lagar och regler runt sånt här

jag tror säkert vi får våra vagnar, frågan är bara när. någon som hört något?

• pulmones

ja, va fan....annars stämmer vi blusen av dom så får vi 17 junglar . Spara kvitto bara.

Kerplunk skrev 2008-10-09 16:11:09 följande:
    Tack för lugnande ord!  Jag har inte ens funderat på det innan det togs upp här i tråden idag..
  • pulmones

åh! bra!

Det var en svart jag beställde ! Sen har jag köpt en brun dyr pläd för att jag skulle skita i åkpåse.....sen idag köpte jag en dyr åkpåse (OTH plumfärgad), en pump och lås....:-S....

Tack för ditt svar! 3 veckor kvar då !...ev, ungefär, nu var det ju inte jag som fick det mailet

LitenBlomma skrev 2008-10-09 16:17:54 följande:
    Men det var den svarta, det var tydligen lite snabbare lev på dem!
  • pulmones

även om de går i konkurs idag så kan de inte sälja något som de inte har, det är det lag på. Så då får de fixa fram en uj eller ge pengarna tillbaka. Kan aldrig i mitt liv tänka mig att det bara blir tvärtyst, ingen vagn, inga pengar...

Kajsan skrev 2008-10-09 16:20:32 följande:
    Ja, det är väl en minimal risk att det är konkurs på gång.Men ÄR det det så kan man ju stå uten , tyvärr.
  • pulmones

på babyland sa biträdet att uj blir stulna väldigt ofta! de är tydlgen väldigt eftertraktade och lättsålda i andrahand....

har ni lås? om inte så skaffa ett!

• pulmones

haha! ja, vad fan är det för fel på en?!! här gör man ett kap och köper en billigare uj men sen kommer man upp i samma pris som man absolut inte kunde tänka sig från början!....galet! haha

LitenBlomma skrev 2008-10-09 16:24:52 följande:
    Haha Känner igen det där Jag brukar tänka ekonomiskt först, sen blir typ äh jag vill ju ha det!  
  • pulmones

japp, jag har min också inomhus! men får inte ta med den in på förskolan och inte heller BVC, inte barnadiset, inte på vissa cafén osv

• pulmones

vad skönt! hoppas ni har rätt!

låset hjälper inte så väldans men självrisken blir betydligt lägre

• pulmones

vi får hoppas!

Kerplunk skrev 2008-10-09 17:00:11 följande:
    Jag mailade mammarazzi och frågade om de visste lite mer exakt när vagnen kommer. De skrev att de får en leverans från Uj nästa vecka och troligtvis är min vara med där. Och isåfall skickar de med detsamma. Hoppas nu det stämmer. Orkar inte vänta mer..
  • pulmones

jag har alltid gjort det men jag har aldrig haft en uj heller:-S. Och enligt denna kvinna så är uj väldigt eftertraktade

Kajsan skrev 2008-10-09 17:35:54 följande:
    Ja, självklart ställer man inte ifrån sig en vagn olåst...det är som att ställa bilen olåst.
  • pulmones

ett vanligt långt skruvligt lås . Köpte det för 130 spänn på babyland så det är inget värstinglås direkt men dock ett lås

Kaxmaja skrev 2008-10-09 17:42:12 följande:
    Vad har ni för lås till era vagnar?
  • pulmones

Värdsliga problem på G, håll i er nu!!

frågan: kan man ha en bebisgrön overall till en plumåkpåse?

• pulmones

men...varför ska man ha mönster i rumpan? har inte de flesta de där rumpvärmarna?

Katjan skrev 2008-10-12 23:12:58 följande:
    Blir tyget i baroque väldigt lätt slitet?? Såg nämligen 4st nu under helgen där det svarta mönstret var nästan helt borta här i sthlm.
  • pulmones

COOOOLA! vad fan hittade du dom?

är det förklaringen att de billiga 08 orna är så billiga och detta är de riktiga 09 orna?

Mollle skrev 2008-10-12 23:29:31 följande:
    Om jag förstår rätt så verkar det komma 2 nya färger. Jag kollade länken som goldenticket gav och hittade följande www.letsgostrolling.com/strolling-along/categ.../
  • pulmones

aj löööv den röda och den gråmulerade!.....men....förvirrad!

Mollle skrev 2008-10-12 23:38:39 följande:
    Jag kollade bara lite på sidan som Goldenticket länkade till =) kan ju vara så att dom släpper någon limited edition senare eller nått. den man såg på bild var fin iaf =)
  • pulmones

De var dom jag menade!

jag vet väl hur en uj ser ut kvinna!

Mollle skrev 2008-10-12 23:42:22 följande:
    fasst jag tror att dom 3 översta som visas är den där nya swift eller vad den heter. och den som visas längre ner är en vanlig urban jungle med något nytt tyg =)
  • pulmones

vad är en swift? är det någon skillnad på en swift och nya 08 orna?

• pulmones

Tack för hjälpen jag såg inte det! haha
    Malin med Tim skrev 2008-10-13 16:39:00 följande:

Lite mindre däck och chassi.
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII