Någon som har eller haft amningslinne från h&m som man har under tröja?
Hur var dom och ger dom nått stöd för brösten eller är amningsbh ett bättre altenativ?
Hur var dom och ger dom nått stöd för brösten eller är amningsbh ett bättre altenativ?
Jag tycker att H&Ms amningslinnen är toppenbra! Använder dem utan BH under och det funkar om man inte har för stor byst (har storlek 75C i de amningsBH jag också har). Sover även i dem då jag måste ha inlägg för att jag läcker på nätterna. Det enda negativa jag har att säga är att jag har haft svårt att hitta storlek. Trots att jag varit inne i flera olika butiker vid ett flertal tillfällen har jag bara lyckats komma över två linnen i storlek S.
samma här. E super nöjd. Bunkra upp med många..När du väl hittar dem.. :)
ok verkar bra, jag har ganska små bröst 80 b är dom på nu. Tycker det verkar praktiskt att man inte behöver visa hela magen när man ammar men jag vill inte få hängbröst heller under tröjan.
ååh, jag har också funderat på dessa, finns även på Lindex har jag hört.. Då vet man att det är något att satsa på
Japp, jag köpte dem på Lindex med. har använt alla jättemycket. Som sagt man vill ju inte visa hela (för detta boplats för bebis) magen...
Jag har också de från H&M. Tycker att de är sköna, då den inte trycker lika mycket som en BH. Helst i början var det stor skillnad mot att använda en vanlig BH.
Har också lite mindre byst.