Hej!
Tack för era inlägg... det hjälper mig massor att få läsa om era erfarenheter! Känner mig så fruktansvärt rädd för att förlossningen ska komma igång nu, men det känns MYCKET bättre när jag fått läsa vad ni skrivit. Det är ju alltid obehagligt när man inte alls vet vad som händer...
Challis77: Jag bor också i Umeå, så det låter ju skönt att de är duktiga här =) Visste inte ens att man kunde klara sååå små barn som v 23!?!? Det är ju helt otroligt!!!! Skönt att ni fått permis nu =) Grattis till din lilla prins =)
Schäfer: Oj... va underbart att det gått så bra för er =) Gulsot verkar ju många barn kunna få även om de är fullgångna! Grattis till lillan =)
Thalis: Vad glad jag blev av att läsa att de faktiskt fick "röka ut" din lille plutt trots att han var på g ut mycket tidigare... då kanske det ändå finns ett liiiitet hopp att han stannar ett tag till i magen, även om det inte verkar så just nu!
Elpida: Underbart att höra att din son mådde och mår så bra!!!! Blir så glad =) Jag ska verkligen försöka vila... men det är inte helt enkelt med två små busfrön på sommarlov hemma ;)
Bussig: Va skönt att det gick så bra och att de sa att de inte var så oroliga när de kommer ut vid den tiden! Tycker min läkare var så otydlig och stressad över att jag var på gång, så jag blev verkligen jätterädd... =( Va härligt att höra att han redan är i kapp sina jämnåriga!!!! =)
Mistyrose: Vilken lättnad att höra att de klarade sig utan några som helst komplikationer =) Och de var ju inte heller så jättesmå trots att de kom så tidigt!
Tack snälla ni för att ni delade med er av era erfarenheter... känns som en sten föll från mitt bröst nu... Jag hoppas självklart att lillen stannar kvar i magen några veckor till, men om han inte gör det så kanske det inte är en så stor katastrof som det först kändes som!?!!
KRAM och TACK igen!!!