• Scrapmom

Trollen gräver djupare i scrapträsket!

Vår gamla tråd har gått ut men vi vill så klart fortsätta snacka scrapbooking och allt som hör till; shopping, inspiration och foton!

I första inlägget ligger en lista över svenska och amerikanska shoppar att frossa i. Där finns även länkar till utmaningsbloggar och scrapforum. Vi svarar gärna på frågor, men kolla där först!

Nya som gamla medlemmar är välkomna!

• Svar på tråden Trollen gräver djupare i scrapträsket!
  • Willea

Scrapmom - menar du JPHobby på Västergatan? Jag har bara gått förbi, det var stängt när jag gick där senast. Har kollat deras nätbutik dock och tänkt shoppa IRL nån gång med .

• jakthustru

willea: det är den som scräpmom menade. Finns det en nätbutik? Jag vet att scrapmom var mycket impad eftersom det var lite annorlunda och roliga grejer där...
    Hihi, jag vann ett kit från SA med fa la la-serien. Jag som har totalt köpstopp på julpapper och älskar den sierien. Den kombon

(Och jag har liiite mer flyt än willea, jag behövde bara kommentera för att vinna, du fick faktiskt jobba ihop två Lo-s ) Vad är väl scrapgrejer för 4000? (askungen-suck hihi)...

• Mazzy

Jag hinner heller inte riktigt med i nya tråden - shit vad det skrivs! Jag är inte fullt så flitig jag... Men kul att det finns en "samarbetstråd" i alla fall! :) Skoj att ni vinner! Är också nyfiken på stooora vinsten Willea!

Scrapmom: Hi, hi, vore det inte skojsigt om vi satt på samma föreläsning! :) Jag läser till Gy lärare på mah. Kanske ska gå dit med en nejlika i knapphålet eller nå't så du känner igen mig! :D

• garfield

Hej!
    Har haft fullt upp och inte kikat in på ett tag! Vad är det för annan tråd ni skriver om (som om jag skulle hinna hänga på en till... )

Har scrappat en del. Det finns som vanligt i min blogg
    blogg.brandin.info

• Mazzy

Borde kanske kolla JP hobby igen... Jag var där när de precis hade öppnat (tror det var nå'n här i tråden som tipsade om den då) men då hade de inte jättemycket. Kanske dags för ett nytt besök!

Och; har jag inbillat mig eller är det mässa i skåne till helgen?Är det nå'n som har en länk isåfall? När, var, hur?

• Tjej 83
    Mazzy skrev 2008-09-26 23:58:38 följande:
    Borde kanske kolla JP hobby igen... Jag var där när de precis hade öppnat (tror det var nå'n här i tråden som tipsade om den då) men då hade de inte jättemycket. Kanske dags för ett nytt besök! Och; har jag inbillat mig eller är det mässa i skåne till helgen?Är det nå'n som har en länk isåfall? När, var, hur?
    www.scraproom.se/
    mässa info
  • Mazzy

Ja, och förresten, när jag ändå är igång; Kan man få tag i "provkartor" på bazzil? Tycker det är så svårt att beställa dem över nätet annars så det blir aldrig av att jag gör det och så surnar jag till när att jag sitter här med nå't tradigt bas-panduro-urval av färger...

Svar på tråden Trollen gräver djupare i scrapträsket!