• angel1000

bugaboo cameleon + skötväska?

Söker tips på en fin skötväska jag kan ha till bugaboo cameleon (mörkgrå bas + röd suflett & lock)
    Funderar på bla. en väska från Ju-ju-be -fast någon sa att dom är förstora för vagnen?

• Svar på tråden bugaboo cameleon + skötväska?
  • oOrosamarängerOo

Jujubee passar alldeles utmärkt till bugaboo, finns ju flera olika modeller oxå. Jag har BeTween, är lagom stor och får plats megamycket. Kanske nåt inlägg du läst av mig, för nämt att jag tycker beallen är förstor, men är ju en smaksak

• angel1000

ja kanske det :)
    Har inte spanat in denna väska ännu, förutom på nätet och får för mig att Beall skulle vara bäst för att man får plats med mycket?
    Hur stor är Between, vad stoppar du ner i den?

• Mising

Jag har en jujubee, den stora beall tror jag den heter... Kanon!

• oOrosamarängerOo

Det får plats allt typ, allt  som man behöver som klädombyte, blöjor, mm har en bemine i den oxå som plånbok, brukar lägga kameran där i med. finns jättemycket bra och smarta fack och är verkligen konstruerad för att ta vara på all plats och lätt att hitta sakerna.
    Har en bild i mitt galleri på den och om du kollar i bugaboo bildtråden så är det några som har bild med den på buggen oxå.
    Beallen är inte förstor för buggen, men jag ville ha en något mindre som jag kan ha på bee oxå, och har andra skötväskor som är större. Sedan är between utan magnetstängning, vilket beallen har och det kan avmagnitisera kontokort om de kommer för nära.

• liar

Vi köpte en BeTween. Blev rekommenderad den då han sa att det var risk att packa BeAll med för tung last (Bugaboo kan tippa eftersom den är så lätt), men så länge man har det i bakhuvudet så är det ju lugnt. Jag gillar BeTween för att den har dragkedja upptill, vilket inte BeAll har, den har ett lock.

• liar

Jag la upp lite bilder på vår bugaboo cameleon + Ju-Ju BeTween skötväska i mitt bildgalleri så kan du se hur det ser ut.

• oOrosamarängerOo
    liar skrev 2008-07-21 13:04:53 följande:
    Jag la upp lite bilder på vår bugaboo cameleon + Ju-Ju BeTween skötväska i mitt bildgalleri så kan du se hur det ser ut.
    Ditt galleri går inte att se, måste lägga ut ikonen
  • liar

SooJuicy skrev 2008-07-21 13:16:35 följande:

Ditt galleri går inte att se, måste lägga ut ikonen
    Funkar det nu?
  • oOrosamarängerOo
    liar skrev 2008-07-21 13:21:56 följande:
    SooJuicy skrev 2008-07-21 13:16:35 följande: Funkar det nu?
    Japp!
Svar på tråden bugaboo cameleon + skötväska?