bugaboo cameleon + skötväska?
Söker tips på en fin skötväska jag kan ha till bugaboo cameleon (mörkgrå bas + röd suflett & lock)
Funderar på bla. en väska från Ju-ju-be -fast någon sa att dom är förstora för vagnen?
Söker tips på en fin skötväska jag kan ha till bugaboo cameleon (mörkgrå bas + röd suflett & lock)
Funderar på bla. en väska från Ju-ju-be -fast någon sa att dom är förstora för vagnen?
vad gullig du är Liar, det där ser ju toppen ut! Och väskan ser ju absolut inte liten ut :)
Kul! Jag är himla förtjust i fästena "Be Connected" så hänger inte skötväskan så långt ner.
Har oxå beconnected fästena men tycker inte de behövs till camen, skötväskor hänger bra ändå, använder mina på been där det är ett måste om sitsen är vänd emot sig.
Men har ju gamla chassit och där håller vredena upp väskan
får jag fråga vart du köpt din bugaboo cameleon vill själv ha en sån??:)
liar skrev 2008-07-21 13:45:32 följande:
Hmm vad tor ni brudar om Ju-Ju BeTween väska - funderar starkt på modellen Sienna Swirl med Be connected fästena till mörkgrå bas + röd suflett & lock?
www.ju-ju-be.com/between.html
Åh, jag älskar Sienna Swirl! Ville själv ha den men maken var inte lika förtjust. Eftersom även han kommer ha den hängandes på sin axel när han är pappaledig så fick vi komprimissa.
Däremot köpte jag en supertuff BeMine, lite mindre än BeQuick i Blue Bouquet för att piffa upp lite.
liar skrev 2008-07-22 12:36:34 följande:
Om någon vill ha tips på en billig väska som funkar jättebra så rekommenderar jag att köpa från sportaffären. Vi köpte en väska för 99:-. Den är svart, har ett fack på sidan där en flaska får plats, ett annat fack med dragkedja på andra sidan som funkar till mobil, nycklar, nappar vad man nu vill ha där.
Två små fack på framsidan där man kan ha småsaker. Ett smalt fack på "baksidan" av väskan och ett stort fack. I det stora facket förvarar vi kläder, vattenflaska, amningshandduk och leksaker. I det stora facket finns ett litet där vi har blöjor och tvättlappar.
Vi har en Emmaljunga City Cross. Vi hänger bara på väskan över handtaget. Superbra och billigt! Man slipper lägga ut flera hundra kronor på en riktig skötväska. Den här väskan funkar lika bra som en skötväska.
Vi har BeAll och är hittills supernöjda. Visst är den stor, men inte så det stör. Hänger jätte bra på buggan och vi har inte BeConnected fästena till. Men vår bebis har inte kommit ännu så det är inte provkört "in action" ännu. Men jag tror vi kommer vara nöjda.