Inlägg från: mysfiabus |Visa alla inlägg
  • mysfiabus

gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla

Jag är gravid och bor i Uddevalla =)

• mysfiabus

Går fin-fint här. Jag är i vecka 10+1 nu och ska ha bäbis 17 feb. Hur långt gången är du?

• mysfiabus

Jag undrar oxå vart trådstartaren är ifrån!

• mysfiabus

Kul med så många nya här på tråden! Jag är nu i vecka 12 och har 2 biologiska barn och 2 bonusbarn som vi har varannan vecka, detta blir första gemensamma barnet (och sista barnet).

• mysfiabus

Jag är oxå från Uddevalla, men ska inte ha bäbis förrän i februari!

• mysfiabus
    complte skrev 2008-08-09 11:21:11 följande:
    Hej Hej allihopa :)Ny inflyttad till Uddevalla Bf 29/1 -08 :) Fler från uddevalla ? Kul att ha kontakt :)
    Kul att du precis flyttat till Uddevalla, jag har Bf 17 feb och bor i Uddevalla.
  • mysfiabus
    Esa skrev 2008-08-20 11:22:45 följande:
    Jag är i mitten av v.13 och ska på ultraljud i dag! Vi ska göra ett kromosomavvikelsetest och då ingår ett ultraljud. Jag är sååååå nervös. Tror inte riktigt på att det bor någon där inne även om jag hörde hjärtljuden för två veckor sedan (-:Hur mycket kan man se nu?
    Jag var på sånt ultraljud förra veckan, man ser bäbisen sååå tydligt och fint och den guppar omkring där, vi såg våran bäbis stoppa tummen i munnen till och med, vi såg den gapa och stänga munnen och då var jag i vecka 13+2.

Lycka till!
  • mysfiabus

Såg eran lilla lista nu och tänkte jag skulle lägga till mig själv oxå!

Trollhättan:
    Catrin 24 år väntar mitt andra barn BF 21 Oktober
    Elisabeth 30 år väntar vårt andra barn BF 15 mars

Vänersborg:
    KayScarpetta (Frida) 27 år, väntar första barnet, BF 5 maj

Uddevalla:
    Nora 21 år, väntar första barnet BF 15 december
    Therese, 26 år väntar första bebben, BF 27 februari
    Min son å ja, Väntar mitt andra barn. BF 8:e November
    kvilleshopp(christine 22år )väntar första barnet. BF 5 december
    Till, 24 år väntar första barnet. BF 27 maj
    Mysfiabus, 37 år väntar tredje barnet. BF 14 feb.

Vargön:
    Koocachoo, 30 år, väntar mitt andra barn, BF 1 December
    Esa (Therese) 29 år, väntar första barnet, BF 25 Februari
    Fry(Tanja) 28 år, väntar 3:e barnet,BF 31 Januari

• mysfiabus
    smurfenlina skrev 2008-10-08 09:43:11 följande:
    äntligen halvvägs! är inne i en sååå skön period nu, bara tillfreds och lill*n sprattlar massor på kvällarn aoch igår kände jag för första gången på utsidan..lycka!nästa vecka är förts "riktigt" besöket hos barnmorska, med mätning och lyssna på hjärtljud mm....sååå spännande!
    Jaaaa, visst är det en skön känsla när man är halvvägs? LYssna på hjärtljuden är verkligen speciellt. Men får du mätning oxå??? Jag fick inte mätning i vecka 20 när jag var där. hon sa att det börjar man med i vecka 22, så på måndag ska jag dit och mätas och lyssna på hjärtljuden för andra ggn.
  • mysfiabus
    KvillesHopp skrev 2008-10-17 16:56:03 följande:
    hej  jo det gick bra vi satt och lyssna på bm som berätta om tiden innan förlossningen startar.  så var man inte rädd innan blev man det då ;)  nej då så farligt var det inte men det är nog nyttigt att gå man får en del info som man inte vet eller ens har tänkt på.vad tror ni att ni får nu då? tjej eller kille?
    Det är sååå svårt med min bäbis i magen, först var jag säker på att det var en pojke, men nu är jag lika säker på att det är en flicka. hihihi. Vad tror ni andra? och vad tror du själv KvillesHopp?
Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla