Inlägg från: KvillesHopp |Visa alla inlägg
  • KvillesHopp

gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla

hej tittar in jag är fårn uddevalla är nu i  v 23 ska ha en liten i dec... vilka här är från uddevalla?

• KvillesHopp
    mammalisa skrev 2008-08-05 17:24:07 följande:
    Hej jag är ifrån Uddevalla, har bf 10/11
    vad kul med folk som bor nära . kännser mig som den ända i uddevalla som ska ha barn nu i höst.  men det är det ju tydligen inte..
    Boman88 skrev 2008-08-05 17:28:03 följande:
    Hej! Bor i Vargön (from 1 Sept). Är i vecka 23 =)
    okej vart bor ni nu då?
  • KvillesHopp
    Boman88 skrev 2008-08-05 17:34:38 följande:
    Svar på #25Bor i Mellerud nu TYVÄRR, vi trivs inte alls så det ska bli skönt att komma härifrån =)
    ja där är min gubbe i från. hahah ja mellerud är kanske inget att hänga i julgrannen men det är finnt ändå, :)

ja vi är mänga från vargön och uddevalla här lite kul :)
  • KvillesHopp
    mammalisa skrev 2008-08-05 17:24:07 följande:
    Hej jag är ifrån Uddevalla, har bf 10/11
    ja men då är det ju inte långt mellan oss :)  vart i uddevalla bor du?
  • KvillesHopp

detta med lyssna på hjärtat kan dom göra tidigt men det är inte alltid dom hittar det och dom vill inte göra det för tidigt om dom inte hittar det just för att inte skappa panik hos en. vi ville med lyssna efter som vi haft mf. men hon ville inte det förens jag var i v15 då lyssna hon och hitta bebisen direkt.. :)

• KvillesHopp
    mammalisa skrev 2008-08-11 14:03:31 följande:
    Svar på #29 Jag bor på unneröd, men letar större du då?När ska du ha?
    okej ni bor litet nu :)  ja vi vill ha hus nu när jag är klar med min skola då blir det hus och en till bebis :)  ihih
    vi bor mitt i stan över fonus.
    jag ska ha 5 dec. men hoppas att den kommer i nov gör inget :)
  • KvillesHopp
    Fry skrev 2008-08-20 08:43:56 följande:
    Vart tog alla vägen? Ultraljud på fredag!!!!! Lite nervöst e det!! Hur går det för er andra?
    hej, gud vad spännande lovar det är så sjukt att se den lilla där inne som hoppar runt.. :)  hoppas du får en bra skötersak som ska göra det. vi fick en sådär bra inte jätte trevlig. men vad ska man göra...
  • KvillesHopp
    Anni 77 skrev 2008-08-21 13:53:50 följande:
    Hej! Bor i Uddevalla och väntar första barnet den 16/12.
    hej välkommern..
    ja vi ska ju nästan ha samtidigt.. :)  hur har din grav gått? bra hoppas jag..
  • KvillesHopp
    Anni 77 skrev 2008-08-22 12:10:57 följande:
    Hej och tack! Jo, det har gått bra, lite illamående i början annars inga krämpor alls hittills. Började känna första sparkarna för några veckor sedan och nu är det full fart hela dagarna i magen *mysigt*. Själv då? Har allt gått bra?
    ja fösta sparken är mysig..  jo går allt bra min vill inte sluta sparka gud ligger aldrig still käns det som.. :)  spec på kvällen när man tittar på tv då sätter den i gång..  vart i uddevalla bor ni?
  • KvillesHopp
    Anni 77 skrev 2008-08-22 15:35:51 följande:
    Vi bor just nu på Kungsgatan ovanför Nordea, men vi håller på att bygga hus på Misteröd så vi kommer flytta någon gång efter årsskiftet om allt går enligt planerna. Vart bor ni?
    hej vi bor över fonus, haha ja dår bor vi ju nära varandra..:)  åå misteröd där vill vi med bo ska se om vi kan bygga hus där med om några år. hoppas det finns plats..
Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla