• Fry

gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla

Här e en till från Vargön!! Väntar mitt tredje barn o e i vecka 16..Har nu börjat jobba med,men ska snart hem igen,typ dec..Lagom tid o jobba...
    Kul som sagt med många från detta lilla vargön..!!

• Fry

Vart tog alla vägen? Ultraljud på fredag!!!!! Lite nervöst e det!! Hur går det för er andra?

• Fry

Var på UL i igår..såå kul o se den lilla!!Blev i vanlig ordning flyttad bakåt lite..men 31 jan ska det vara dax!!!!

• Fry

Ja jag var på inskrivning i v.11 o ska inte tillbax förrän i v.24.. Tyckte det lät lite långt men men..e 3 barnet,kanske inte var så med det första..kommer inte riktigt ihåg..

• Fry

Var det nån här som ska ha i jan,feb? 31 jan blev den nya tiden efter UL...Men känner mig inte gravid,bara tjock!!

• Fry

Nej har gått upp 2 kilo..mådde såå dåligt i början så kanske därför..Nu efter 3 barnet börjar man ju fatta ul bilderna när man e där.. Med 1 barnet visste man ju inte vad man skulle kika på..Hade vart intressant o veta vad det var för ngt där inne..Men tror på en tjej..

• Fry

Vad bra att allt var ok!Hade vart kul o gära ul längre fram med,kikat lite mer!!

• Fry

Vet att de gör köns ul i göteborg..kommer inte ihåg vad de hette men sök här på fl om det,gjorde det en gång o fick en del träffar om det..inte i thn elr uddevalla vad jag vet.
    H&M har ju en del mammakläder med,finns i thn..Och Exit har lite med,även den i thn..på överby.

• Fry

Åhh,jag skulle vilja göra en könsul med men får inte med sambon på det..Hade vart kul o veta! Vad spelar det för roll egentligen?Men litar på min instinkt,tror på en 3 tjej!

• Fry

Var där för några dgr sen.Gekås,..hittade så mkt..Annars hade det vart kul o hänga på..

• Fry

Har också kollat på HM på svarta mjukisbyxor typ,men undarar om det kan vara såna man får knäpåsar i? Är ju inte så snyggt efter en dag..Informera gärna.
    Köpte sådana likadana nästan förra graviditeten o det var såna det blev påsar i knäna,lite tråkigt...

• Fry

Ok..de ena jag kollade på kostade 198 tror jag,såg riktigt sköna ut..men dock slut i min storlek..
    Får nog kika igen.Exit skulle få in svarta mjukis byxor med...

• Fry

Trollhättan:
    Catrin 24 år väntar mitt andra barn BF 21 Oktober
    Elisabeth 30 år väntar vårt andra barn

Vänersborg:
    Esa (Therese) 29 år, väntar första barnet, BF 25 Februari
    KayScarpetta (Frida) 27 år, väntar första barnet
    Fry (Tanja) 28 år,väntar 3:e barnet, 31 januari

Uddevalla:
    Nora 21 år, väntar första barnet

• Fry

Jag gör som föregående talare,lägger till mig på vargön listan ist,bor ju där..

Trollhättan:
    Catrin 24 år väntar mitt andra barn BF 21 Oktober
    Elisabeth 30 år väntar vårt andra barn BF 15 mars

Vänersborg:
    KayScarpetta (Frida) 27 år, väntar första barnet, BF 5 maj

Uddevalla:
    Nora 21 år, väntar första barnet BF 15 december
    Therese, 26 år väntar första bebben, BF 27 februari
    Min son å ja, Väntar mitt andra barn. BF 8:e November
    kvilleshopp väntar första barnet. BF 5 december

Vargön:
    Koocachoo, 30 år, väntar mitt andra barn, BF 1 December
    Esa (Therese) 29 år, väntar första barnet, BF 25 Februari
    Fry(Tanja) 28 år, väntar 3:e barnet,BF 31 Januari

• Fry

Var på ullared för inte så länge sen..o fanns en hel del..hittade det jag skulle iaf..Ngt jag tyckte det fanns lite av var kläder i strl 116-122 till tjejer..men ibland finns det mkt o ibland inte av vissa grejer..

• Fry
    Esa skrev 2008-10-20 19:00:04 följande:
    Finns det alltså gravid vattengympa i vänersborg på tisdagar? Vart och vad kostar det? Jag har fått nys om att det finns gravid vattengypa på hallevibadet i vargön på onsdagar 20.00 för 70 kr per gång. Man kan komma de gånger man vill verkar det som. Det var visst inte så många anmälda, tror bara vi är 3 st i gruppen så är det någon mer som känner för det så kom dit!
    Annars har friskis och svettis också vattengympa men den är på vatten palatset så e ju en bit bort..
  • Fry

Hmm kanske man ska börja med vatten gympa ist..går på friskis nu o är i v.27 snart, men börjar känna av hoppen nu,inte kul när man får ont..då blir man ju lite irriterad med..

• Fry

Jag tror inte det finns ngt sånt på hallevi,om jag inte e ute o cyklar helt..De har iaf inget rehab bad..ganska kallt måste jag säga elr så e jag känslig..
    I vbg e det ju varmare i den stora bassängen...känns det som iaf..Vart ringer man om man vill fråga om badet i vbg?

• Fry

Går på Maria albert med,elr det gemensamma de slagit ihop,i röda tegelhuset.(heter väl så än?)Bor dock i vargön men har gått där med de 2 andra barnen så kan gå där även nu!Bra ställe!
    Då får jag kika där nästa gång då...
    Ja man tror ju ibland att man e super kvinnan som ska klara av allt,även i gravida tillstånd!! Men får väl börja ta det lugnare..o sen kanske gå över till vattengympa helt..

• Fry
    Esa skrev 2008-10-24 07:51:57 följande:
    På onsdagar värmer de upp den vanliga bassängen på Hallevi till 31 grader så det är jättevarmt och skönt. De började med gravid vattengympa nu v.37 och de har inte gjort någon större reklam för det så än så länge är vi bara 3 stycken. Skönt att slippa trängas. Passet är totalt ca 50 minuter med stretching. Sen stannade vi kvar och simmade en stund och badade bastu. Väldigt avslappnande! Det kostar 70 kr per gång och man behöver inte binda upp sig. Kom dit på onsdag och prova! Det börjar klockan 20.00 men man kan komma lite tidigare.
    Asså de har det på hallevi,har jag missat totalt..även fast man e där o simmar med lillan..Då får man ju pröva på det..
    Jobbar ju såklart nästa vecka men veckan därpå måste jag ju nästan pröva! Kul!
Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla