Renoveringsträsket tar aldrig slut...
Man blir ju aldrig helt färdig med renoveringar hemma, eller hur! Här fortsätter vi prata och alla är självklart välkommna med åsikter och tips till varandra!!!
Man blir ju aldrig helt färdig med renoveringar hemma, eller hur! Här fortsätter vi prata och alla är självklart välkommna med åsikter och tips till varandra!!!
Idag bör det av till Byggmax för att ta med lite golvprover hem. Vi har bestämt oss (nu i alla fall) för att lägga laminatgolv över vår otroligt fula plastmatta. Det ligger över halva iundervåningen och ner för trappan till entre och källare. Något tips på vad man kan göra med ett trapphus förresten? Vi har pillat bort lite av plastmattan och heltäckningsmattan och det är inga fina träplankor där under att måla . Lägger in en bild i mitt galleri.
Vad kostar det att sätta in en kamin om där är förberett för en?
Undrar öven vad det kostar att byta ut el-element mot vattenburna(Heter det så?)?? Där är redan en luft/värmepump insatt...
På väg att köpa hus!
Ingen som vet??
Fille Fjonkan skrev 2008-10-11 11:17:09 följande:
Mitt inlägg var nog lite flummigt:
Vi ska sätta upp renoveringsväv från bauhaus i resten av lägenheten. Den jobbiga tapeten som jag håller på att dra ner är alltså den här ej spaltbara sågspånstapeten. Jag undrar om man kan sätta renoveringsväv över dess sågspånstapeter eller om det syns igenom?
hej alla!!
tänkte kolla om det är någon som har luftvärmepump?
har nyss köpt en och är intresserad om eran elräkning har sjunkit sen ni skaffade pumpen..?
Installerade ni den själva eller gjorde en elektriker det?