Fransk manikyr på tånaglarna! Snyggt eller fult
Finns tydligen de som har det.
Snyggt eller fult?
Finns tydligen de som har det.
Snyggt eller fult?
Jag fick det i paraguay, så jävla fult och jo hon klippte inte ner mina naglar ordentligt
Men kanten sticker inte ut över själv tån :P Utan dom är korta, bara med en målad kant på.
Hittar ingen bra bild, men men. Jag gillar det iaf :) Kan ju iof vara lite yrkesskadad som nagelterapeut ;)
Fugly as hell :S
frächt, men jag hade inte alltid velat ha det..
static.glife.se/dynamic/content/3420/inline/16726260-e949-4b17-9dd7-ac7a958b7d6b.jpg
Fast dom var väldigt långa tycker jag :O
Jag har aldrig sett det, men nu när jag har det så får jag säga: -aldrig att jag har fransk manikyr på mina tånaglar.
Rokka Jill skrev 2008-07-25 15:42:25 följande:
usch..ser äckligt ut...som om man inte klippt tå naglarna på evigheter..
Asfult! Det ser verkligen ut som man inte brytt sig om att klippa tånaglarna på flera veckor! Fattar inte hur man kan tycka det är fräscht...
Skitfint !
Ser ut som långa tånaglar = läbbigt enligt min mening.
Säger bara en sak.
Fransk manikyr e skitsnyggt. På händernas naglar och INGEN annan stans!
Verkligen jätteFULT på fötterna, skitsnyggt på händerna!
här i skottland kan man köpa lösnaglar för tårna...nasty.
Rokka Jill skrev 2008-07-25 15:42:25 följande:
Jag kom precis hem fran att ha besokt min familj i Venezuela och dar gjorde jag manikyr och pedikyr, jag fick fransk manikyr pa mina tar, inget jag ville ha men jag lat manikyristen gora sin grej.
Jag kan intyga att man INTE behover ha langa tanaglar for att kunna mala pa en liten vit rand. Jag klipper ner mina tanaglar sa langt jag bara kan, och anda lyckades hon mala dit den lilla randen. Snyggt eller fult? Jag vet inte, bilder finns i mitt galleri om det ar nagon som vill forfaras.
LJust/vitt nagellack är snyggt på tårna, men lång anaglar går helt bort. Det är jätteäckligt på tårna!!!
Däremot har jag alltid fransk manikyr på händerna.