• AnetteGunnarsson

Babyliss locktång + plattång i ett, bra eller dålig?????

Tjena!

Har sett denna locktång pluss plattång i en och samma från Babyliss (Babyliss BA2225CE).
    www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start

Någon som har denna eller som vet om denna är bra eller dålig???

Vill ha en locktång men även en plattång.. tycker det verkar vara lättare att göra lockar med en vanlig locktång än plattången.. :)

Tack så mycket för svar!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-25 13:45
    "Babyliss Pro style duo" tror jag den heter när man söker :)

• Svar på tråden Babyliss locktång + plattång i ett, bra eller dålig?????
  • SvenssonEmelie

Hej=) Jag tycker inte den är så bra.. så jag la lite mer pengar på en jättebra plattång fran gama, CP3 nånting heter den, och sen köpte jag en billigare locktång då jag inte lockar håret så ofta

• AnetteGunnarsson

Åh, suck :)
    Jag som hade hittat en med båda i ett och tyckte det verkade så bra :)

Med plattång kan man väl liksom svänga ut håret lite.. tex luggen om den ligger rakt ner att man kan få den åt sidan lite mer....?? :)

Kanske bäst med en plattång iaf dåh? :0)

SvenssonEmelie skrev 2008-07-25 10:56:00 följande:
    Hej=) Jag tycker inte den är så bra.. så jag la lite mer pengar på en jättebra plattång fran gama, CP3 nånting heter den, och sen köpte jag en billigare locktång då jag inte lockar håret så ofta
  • SvenssonEmelie
    AnetteGunnarsson skrev 2008-07-25 11:04:17 följande:
    Åh, suck :)Jag som hade hittat en med båda i ett och tyckte det verkade så bra :)Med plattång kan man väl liksom svänga ut håret lite.. tex luggen om den ligger rakt ner att man kan få den åt sidan lite mer....?? :)Kanske bäst med en plattång iaf dåh? :0)
    Ha ha ja men det kan du säkert använda den till Det jag fuderade på var mest att jag ville ha en plattång som inte sliter så mycketm och då får man ju lägga lite mer... och att den är så tjock själva locksaken
Svar på tråden Babyliss locktång + plattång i ett, bra eller dålig?????