• Innerjoin

Vad handlar du på Lidl?

Vår Lidlbutik ligger nästan precis i jämte Willys, så jag handlar (nästan) alltid i båda!
    På Lidl handlar vi:
    Korvar (grillkorven med hög kötthalt)
    Grönsaker (billigare än Willys, alltid fräsch)
    Riskakor med ostsmak
    Grekisk yougurth
    Vispgrädde
    keso (goare, mer "fingrynig" än vanlig)
    Toapapper (det med rosa mönster)
    Hushållspapper (ofta erbjudande på toa-och hushållspapper)
    Flytande tvättmedel (det gula)
    Ansiktsrengöringsservetter
    Ansiktstvål i mousseform
    flytande tvål
    Cevapichi (jättegoda frysta köttfärskorvar med juogoslavisk kryddning, 90% kött!!!)
    Fryst pizza i 3-pack (perfekt om ungarna ska på skolutflykt)
    Kycklingfilé
    Köttfärs
    Tja, det var det jag kom på nu - händer att jag handlar annat med Enda gången jag varit missnöjd var nån fryst fisk som var som gummi....

• Innerjoin
    Innerjoin skrev 2008-08-28 21:33:34 följande:
    Vår Lidlbutik ligger nästan precis i jämte Willys, så jag handlar (nästan) alltid i båda!På Lidl handlar vi:Korvar (grillkorven med hög kötthalt)Grönsaker (billigare än Willys, alltid fräsch)Riskakor med ostsmakGrekisk yougurthVispgräddekeso (goare, mer "fingrynig" än vanlig)Toapapper (det med rosa mönster)Hushållspapper (ofta erbjudande på toa-och hushållspapper)Flytande tvättmedel (det gula)AnsiktsrengöringsservetterAnsiktstvål i mousseformflytande tvålCevapichi (jättegoda frysta köttfärskorvar med juogoslavisk kryddning, 90% kött!!!)Fryst pizza i 3-pack (perfekt om ungarna ska på skolutflykt)KycklingfiléKöttfärsTja, det var det jag kom på nu - händer att jag handlar annat med Enda gången jag varit missnöjd var nån fryst fisk som var som gummi....
    Glömde: Bindorna är bra med.
  • Innerjoin
    inze skrev 2008-08-20 20:57:10 följande:
    Idag köpte jag tvättmedel. 2 st stora paket för 99:--. Jag har alltid hållit mig till Via förut men Lidls tvättmedel är faktiskt i klass med det.
    Vilket är tvättmedlet ni pratar om? Jag köper det flytande. Köpte pulver en gång, men det var ett mindre paket i röd påse. "Maxi...."någonting, men det var inte bra. Blev vita efterlämingar på kläderna...
Svar på tråden Vad handlar du på Lidl?