Vad handlar du på Lidl?
Köttfärs, Salamipizzor (nästan godare än pizzerians), mjölk, risgröt, spännande italienska och grekiska artiklar som pasta och fikabröd, frukt och grönsaker, smörgåspålägg. De har kött från Scan bl.a.
Köttfärs, Salamipizzor (nästan godare än pizzerians), mjölk, risgröt, spännande italienska och grekiska artiklar som pasta och fikabröd, frukt och grönsaker, smörgåspålägg. De har kött från Scan bl.a.
De har Scans köttfärs där.
Kanske därför salamipizzan är så supergod. Godare än pizzorna på pizzeriorna. Vem vet, råttkött kanske är smaskens.
Inte denna vecka då? Eller hur kan du veta vad som kommer nästa vecka. Guldfågel brukar ha bra kycklingfilé så jag borde bunkra upp med isåfall.
tilda den vilda skrev 2008-08-14 08:25:02 följande:
Tänk då på att inte handla alla sorters pinnglass heller för de tillverkas inte alltid i Sverige. Lakritspuck vill jag minnas tillverkas i Holland eller Tyskland.
Ok men då måste det ju vara denna veckas erbjudande. Kanske ska ta en sväng förbi där sen idag då få se om de har nån kyckling kvar.
tilda den vilda skrev 2008-08-14 10:08:17 följande:
Pizzan med salamisar på är kanongod. Faktist godare än pizzeriapizzor.
Marlene B skrev 2008-08-14 10:20:30 följande:
Jag hittade ekologisk fil där från Arla.
Kom nyss hem från Lidl. Skulle se om de hade kycklingfiléerna men de verkade tyvärr slut. Jag köpte bl.a Arlas ekologiska mellanmjölk så visst finns det lite ekologiska varor där. Slog mig vad mycket folk det var. Känns som det ökar för varje vecka. Kanske fördomarna har försvunnit ute hos massorna.
Tycker du. Själv tycker jag det är mycket roligare mat där eftersom de har mat som inte finns nån annanstans. Likaså har de en hel del annat än bara mat som kan vara bra att ha.
miss nöjd skrev 2008-08-30 19:42:19 följande: